Prawda osobista wyliczana po kolei za pomocą palców



Na głośnikach Epis dym KNf, a ja postanowiłem napisać Prawdę.

Jak napisać Prawdę? Jeszcze do końca nie wiem, ale w trakcie pisania okaże się, że wszystko zostało już w Akaszy napisane.

Co u mnie?

Luźno. Dziko. Cieplunio - tak mówi mój upośledzony wujek. A czy ja jestem upośledzony? Czasem mi się wydawało, że mogę się stać, że się stanę jak roślina. Jednak uczucia strachu poszły w tył.

Oglądam 5 sezon The Lostów. Jest nieco przesadzony, ale wszystko sprowadza się do szczęśliwego zakończenia. W ogóle - "Zagubieni" genialny serial.

Ale co z Magiją, co z Kabałą?

Właśnie kiedyś chciałem to głosić. Może objawia się to między wyrazami. Coś cięższego.  Prawdę, którą pragnę ułożyć jak koszule w szafce i przekazać Tobie...

Magija?

Ten termin wymyślił Crowley. Taki mędrzec, (podobno zły) któremu ufam, bo myślę, że jest dobry...



A co to jest dobro i zło?

To dwa bieguny jednej istoty, jedynego Źródła. Bo Źródło to Prawda. Tutaj mamy jakiś wzór definicji. Peja śpiewał - Definicja Pener.

Jedno słowo, jedno pojęcia może być wytłumaczone wieloma słowami i od każdego bierze nieco inne znaczenie. Np. szczęście może oznaczać przyjemność albo radość. (Kacper teraz czyta traktat o szczęściu Tarkowskiego - mało rozumie)

Zainstalowaliśmy w pokoju odświeżacz powietrza. Moja mama w to wierzy. Dla mnie to pic na wodę. Jak po wielu godzinach wejdziesz do pokoju, to przez minutę czujesz ładny zapach i tyle całej rozrywki.

Rozrywka?

Rozkminiam gry. Tak delikatnie 1-2 godziny dziennie sobie gram. Aktualnie mam zbiór 4 gier - Destiny 2, Gta 5, Guild Wars 2 i Fallout 4.

Najgorsze jest to, że znudził mi się Fallout. Zawsze byłem fanem tego tytułu, a po prostu mnie znudził. Za dużo zadań mam do wykonania i nie wiem, za co się wziąć. Muszę chyba zrobić przerwę, żeby powrócić z zwiększoną motywacją i siłą.

Chciałbym znaleźć miłość, albo przyjaźń.


K
137
_-12

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego