Proszę obejrzyj mój najnowszy film krótkometrażowy

 


Amatorski film dokumentalny na temat mojego niepełnosprawnego wujka. Produkcja przenosi nas w świat Pawła. Jego zwyczaje, zachowania oraz to co ma nam do powiedzenia.

Film został ukończony zaledwie kilka dni temu. Jest to hołd dla człowieka, który jest w moim życiu na prawdę ważny. To w jego urodziny rzuciłem używki i zacząłem nową podróż.

Produkcja dawała sporo radości. Wychodziły różne rzeczy w trakcie. Uczyłem się czegoś o sobie, o Pawle, o ludziach. To mój pierwszy film dokumentalny.

Nie liczę na duże zasięgi, bo niestety kino niezależne jest dość mało popularne w sieci. Ale jeśli chcecie, to prześlijcie film dalej, niech go oglądają.

Właśnie skończyłem się ubierać do "domowej premiery" filmu. Wszyscy lekko zdenerwowani, bufet przygotowany. Łącznie ze mną będzie siedem osób, więc na pewno nie będzie nudno.

Jest to mój prawdziwy powrót do przeszłości, gdzie największą pasją były filmy. Być może, tak bym chciał, wrócę na stałe do kręcenia filmów. Nie zależy mi na pieniądzach i sławie. Wartość ma ciągły rozwój i samo udoskonalanie.

Ten film to kropla miłości w zabieganym świecie, gdzie nikt na nic nie ma czasu.

Życzę miłego seansu!!!

Komentarze

  1. Dobre. Naprawdę dobry dokument. Historia, którą warto pokazywać. Takie jest życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Tobie się podobało, to faktycznie jestem zadowolony. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny i przejmujący dokument.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za ten film.Paweł jest moim rówieśnikiem .Dla dawnych mieszkańców Klin jest ich integralną częścią. Spacerując ulicami osiedla ze swoim psem zawsze miał dla każdego przechodnia miłe słowo oraz bardzo był zadowolony jak ktoś miał dla niego chwilkę aby pogadać.Jak znikał na trochę to coś brakowało.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten film był przede wszystkim zrobiony dla bliskich i rodziny. Dziękujemy za pamięć! :) Biorę Pawła czasem na spacer, ale nie chodzimy zbyt dużo, bo on ma chore te nogi swoje. Dzięki temu, że go nakręciliśmy, to na zawsze będzie z nami.

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego