Schemat, rutyna. Bycie sobą i poszukiwanie białego królika.

Zrobię to teraz!

Myślałem, żeby napisać tekst tematyczny. Generalnie miało być o "byciu sobą", lecz w jakiś sposób porzuciłem ten plan - może nie całkowicie.

Bycie sobą

Jest to jedna z bardzo ważnych moich wartości. Dotyczy mówienia prawdy, ale także zachowywania się. Mógłbym napisać coś zbiorczego na ten temat, tylko po co? Tysiące ludzi już o tym mówiło, a ja bym chciał tworzyć coś świeżego - coś mojego. (i to jest właśnie bycie sobą)

O czym pisać

Zwracam się do Was. Może mi pomożecie, ale szczerze w to wątpię. To moje droga.

Schemat postu

Jest taki pomysł, żeby wyznaczyć listę tematów do napisania i wedle takiej formułki tworzyć teksty. Tylko to się wydaje łopatologiczne. Takie coś traciło by siłę przebicia. Każdy artykuł musi być na nowo wymyślony. Każdy jest zaklęciem i utworem.

Polecajka filmowa

Mam w głowie jeden film, który oglądałem ostatnio i zrobił na mnie mega wrażenie: 

Cud w celi nr 7

Produkcja turecka chwytająca za serce. Mimo dość prostego pomysłu na wyciskanie łez u widza, to film robi wrażenie i jest dość ponad czasowy. Polecam. Ocena: 8/10

Energia i informacja

Do niedawna, a właściwie dalej tak myślę, te 2 rzeczy chcę ludziom przekazywać. Istotne ciekawostki ze świata ludzi i kosmosu wymieszane w ezoteryczno-filozoficznym zapleczem. To informacja. A energia kryje się między kolejnymi wyrazami w sposób poetycki i bez cienia rymu. Tylko trochę rytmu dla animuszu.

Będę się zastanawiał jak przekazywać Wam tę energie i jak dobierać informacje dla Naszego zdrowia.

Bądź czujny!

Hej, że hej!

HiHo!

Komentarze

  1. Jak sam mówisz - bądź sobą i pisz po swojemu, to jest prawdziwa wartość, szukamy zawsze czegoś nowego, innego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapominamy jaka wartoscia jest "bycie soba". A to prawdziwa cnota...

      Usuń
  2. Trzeba się kierować własnym wyczuciem albo..... sercem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczuciem, sercem, rozumem. Wszystkiego po 33,333%

      Usuń
  3. Pisz tak jak czujesz :) nie zwracaj uwagi na to jak inni piszą :) ten blog to Ty :) Ja piszę o tym co akurat mi przyjdzie na myśl. Do tej pory było bardzo dobrze i tak trzymaj. Trzymam kciuki za ten blog/. Pozdrawiam z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków Miasto Królów Polski. =D

      Bede pisał jak piszę. zobaczymy co wyjdzie. chcialbym tylko częsciej mieć wene, ale nei wiem ile mozna poradzic na to.

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego