Przekaz energii do Twojej jaźni (nr 317)



Wyobraź sobie, że stoisz na przystanku autobusowym i za 5 minut ma przyjechać bus. Co wtedy robisz i o czym myślisz? Patrzysz na tę dziewczynę w ciasnej sukience, czy myślisz co dzisiaj zjesz na obiad?

To w ogóle nie ma sensu, ale ma podwójną moc. Moc stawania się czymś w Tobie, gdy to czytasz. Moc, którą sam chciałbym mieć, lecz mi zabraniają.

Zbrodnia

I kara. Albo Ikara. Wszystko jest względne, nawet manifest do duszy taki jest. Porusz sześcianem, a zamieni się w trójkąt, tylko po co to robić?

Oko w trójkącie dolar

Teoria spiskowa

Chciałbym zapomnieć o tym wszystkim i przenieść się wreszcie w dokładnie to miejsce, co należy się przenieść. Też tak masz? Wiecznie hasło do bramki jest zmienianie, a niemal każdy ma złe dane. Bo...?

Bo...

System 7, tzn Energia jest w mojej głowie. I czym jestem? Jestem 137. Miło mi Cię poznać.

Styl 

A inaczej "Modlitwa". Zachowuj styl w imię jedynego Boga. On pragnie, żebyś miał styl, ale nie jest to pewne, bo źródło danych posiada wadliwe kluczę. Jest zbyt duże obciążenie serwera do kontaktu z Istotą Wyższą w skrócie "IW".

Dzisiaj

To tylko przedsmak. Nowości czar, który nadchodzi do Ciebie i Twojego domu. Miłości. A właściwie cząstki miłości, którą tutaj pozostawiam.

Pzdr

137 

Komentarze

  1. Na przystankach nie stoję, na szczęście, nie korzystam z komunikacji, miasto małe, chodzę wszędzie na własnych nogach.
    Cząstki miłości zawsze mile widziane:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tak rozdawał te cząstki tutaj, ale nie wiem czy mi wystarczy! Czy to w ogóle policzalne...

      Usuń
  2. Na przystankach lubię obserwować wszystko, co wokół, także ludzi, uwierz, to ciekawe zajęcie.
    Mówisz o podwójnej mocy? Nie wystarcza ta, którą posiadasz, a jest niebagatelna, skoro prawie wszystko możesz... Dla siebie i innych.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat mocy to temat rzeka. Za dużo śpie dlatego wnioskuje że nie mam siły, ale z drugiej strony mam sile walczyc o przyjazn i milosc.

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego