Moja manifestacja słowa neutralnego. (Gad: 212)

Hadit! Manifestacja Nuit.

Tymi słowami zaczyna się "Księga Prawa", którą wczoraj przeczytałem już trzeci raz. I za każdym razem, wydaje mi się, jakby ktoś słowa pozamieniał, jakby to było zawsze coś nowego.

Myśli precz od wątków

Nie spodziewam się pisać o kłamstwie. Jedynie prawda mnie interesuję. Jednakże moje prywatne rzeczy pozostawię dla mnie lub w metafory przekształcę.

Blog jako tako ruszył do przodu. Jako Tako po japońsku. Wujkowie w życiu mogą też być bardzo ważną osobą, chociaż to nie jest zbyt częste.

Oczywistość Prawdy Woli

Rzeczy oczywiste to ciekawy nośnik prawdy. Można zatajać różne rzeczy, jednocześnie dając wiedzę i nadzieję. Chciałbym potrafić dawać nadzieje.

Teraz myślę, żeby pisać raz w tygodniu średnio. To nowe postanowienie, a za mną było już dziesiątki różnych decyzji, które umierały z czasem. Jak śnieg.

"Na mieście tylko koksu, że se chyba kupie narty." - kali

Wkurzają mnie raperzy. Nie tylko dlatego, bo mają przerośnięte ego i myślą, że są elitą. Również dlatego, bo promują spożywanie narkotyków. To śpiewanie o trawce już mnie nawet nudzi.

Dzisiaj

Chciałem napisać coś pozytywnego, albo przynajmniej neutralnego. Nie wiem jak to wyszło, może wyszło, chociaż pozytywów szukać ciężko. Tak jak w życiu. Wszystko jest za zasłoną. Złoty kolor niech prowadzi Cię przez życie.

A wszystkie zakręty niech uczynią Cię mądrym.

Komentarze

  1. Pozwalasz sobie na poezję, eksperymentowanie z tekstem, super. :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć (czytać). Zwłaszcza, że wydaje się prawdziwe.

      Usuń
  2. Nie znalazłem "słowa neutralnego". Każde słowo wymaga dodatków by nim być. Nawet "słowo neutralne" me dodatek świadczący o jego neutralności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz dużo racji.

      Użyłem takiego sformułowania, bo większość osób potraktuje moje słowa jako coś "neutralnego", coś co ich w ogóle nie obchodzi.

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego