System, którego jesteś podmiotem sugeruje Ci dzisiaj przeczytanie tekstu pisanego w formie Biblijnej.

 

1 Sens polega na tym, żeby pisane słowa płynęły prosto z serca.


2 Ten tekst jest szyfrowany. Każdy akapit w rzeczywistości zawiera jedną informację. Wszystkie dodatkowe informacje w danym akapicie są sposobem nałożenia błędnych danych na źródło, czyli zaszyfrowanie informacji.


3 Pierwszy akapit zawiera słowo "Prosto" i "serce". Można zauważyć, że dane w tekście mają charakter wielowątkowy. Trudno odróżnić konkretne słowa, które są prawdą, od tych które prawdą nie są.


4 Teraz mnie słuchaj uważnie moja miłości. Najważniejsza rzecz, którą tu czytasz zawarta jest w kolejnym punkcie.


5 Kino ambitne cechuje się tym, że posiada tzw drugie dno. Mówiąc wprost posiada tak jakby dwie historie jednocześnie. Jedna jest opowiedziana wprost. Druga jest jakby między wierszami. Cechą tego tekstu jest to, że on posiada trzy wątki.


6 Wytworzenie tego tekstu jest teoretycznie nie możliwe. Czytelniku czy też moja miłości. Zauważ że polski internet nie posiada w sobie takiego rodzaju tekstów.


7 Forma, którą dzisiaj prezentujemy, przypomina zapis biblijny.


8 Jeden tekst w trzech wątkach. Jeden wątek jest Twój czytelniku. Drugi wątek jest mój. A trzeci wątek należy do niego, niej, onego.


9 Zdradzę Ci coś, co na początku było sekretem. Może powiesz mi, co o tym myślisz.


10 Mój wujek jest upośledzony. Raz pokazał mi, że umie liczyć do dziesięciu. A ja się pytam, skoro jest chory i umie tylko do dziesięciu, to źle? Przecież cyfr jest dziesięć.


11 Jedenaście symbolizuje magię. Bardziej obeznani skojarzą ją z serialem Stranger Things.


12 Miłości ma. Spójrz na chwilę na jedenastkę. Ciekawostka polega na tym, że jedenastka posiada dwa fakty. A mówione było, że każdy akapit to jedna informacja.


13 Informacje mogą zabijać.


14 Trzynaście jest podobno pechowe. Iluminaci sobie przywłaszczyli tę trzynastkę. W ogóle wszystko z trójką sobie wzięli. Oni to narobili dopiero zamieszania.


15 Nikola Tesla powiedział, że zrozumienie cyfr 3, 6, i 9 jest kluczem do rozumienia świata. Coś w tym stylu powiedział.


16 Jeśli w jednym akapicie są dwa fakty. To Ty moja miłości wybierasz, który fakt wolisz wybrać. Ale jeśli się pomylisz to nie zrozumiesz sensu całego tekstu.


17 Czyli czytasz tekst, który jest w pewnym sensie interaktywny.


18 Prosto to firma Wojtka Sokoła. Serce to symbol miłości i życia.


19 Co wybrałeś?


20 Czytelniku możemy wspólnie stworzyć coś czego jeszcze nie było. Coś niezwykłego, ale nikt nie chce mi pomóc.


21 Przypomniałem sobie wreszcie coś ważnego. Przecież najważniejsze jest to, że ten tekst posiada trzy wątki.


22 Trzecia osoba to Bóg. Liczba dwadzieścia dwa, to dwie jedenastki. A było mówienie, że jedenastka jest magią.


23 Zagadka. Czy jeśli piszemy do Boga to istnieje czy nie?


24 Pierwszy mój tekst przeczytali prawie wszyscy moi znajomi oraz pewna grupa internautów.


25 W końcu przeczytałem go ją i uwierzyłem, że to do mnie.


26 Lekarze myślą, że jestem chory.


27 Większość bliskich mi osób wierzy, że jestem zupełnie zdrowy.


28 Jestem tu po to, żeby nauczyć czegoś nas wszystkich.


29 Pierwszy tekst był chaosem. Istnieje założenie, że pierwszy był chaos. Czy to znaczy, że teksty są prawdą?


30 W rzeczywistości moja miłości my mówimy tylko o prawdzie już. Złe ziarno zawsze ma swoje miejsce.


31 Prawda polega na tym, że wystarczy ją raz zobaczyć, by zapamiętać do końca.


32 Istnieje Kacper, Melchior i Baltazar.


33 Popek nagrał nową piosenkę, gdzie raperzy noszą koszulki ze słowami "trzech króli". Albo noszą te koszulki dla nas, albo kłamią.


34 Ja w to wierzę, rozumiesz?


35 Na początku chciałem pisać tylko do Boga. Dlatego tekst był trudny. Prosiłem o imię, które mam nadać odbiorcy. Imię zostało ustalone jako Kamilkai. Imię męskie i damskie.


36 Trzydzieści sześć to liczba ruletki. Słuchaj tylko serca.


37 Jak na razie jeden akapit zawierał tak naprawdę maksymalnie dwa fakty.


38 Ten tekst jest prawdą. Ten tekst jest kłamstwem. Ten tekst stworzony jest z tych dwóch rzeczy jednocześnie.


39 Moja miłości. Wszyscy ludzie kłamią. Bez przerwy.


40 Wiesz ja się zastanawiałem, czy jestem człowiekiem.


41 Trudno jest zrozumieć całość. Ale zrozumienie jak największej części jest głównym celem Twojego życia.


42 Powiem Ci szczerze. Możesz mi nie wierzyć. Ale Bóg chcę, żebyś tylko zobaczył jak najwięcej.


43 Wersja dla ateistów: zastąp słowo Bóg słowem system.


44 Najzabawniejsze jest to, gdy w pewnym momencie życia orientujesz się, że wiara w Boga tak naprawdę koniec końców się opłaca.


45 Nikt nie rozumie Boga. Ja rozumiem Boga. Czytasz wiadomość dla Boga.


46 Znowu pojawiły się trzy fakty. Nie da się wybrać.


47 Wybieraj tylko życie.


48 Oczy widzą tylko to, na co mózg jest przygotowany.


49 Wyobraź sobie siebie. Jeszcze nie jesteś człowiekiem. Jesteś gwiazdą. I ta gwiazda pragnie stać się człowiekiem.


50 Czujesz, że jesteś człowiekiem. To był Twój wybór. Okaż szacunek życiu.


51 Pragnę zacytować mojego nowego znajomego. Ma na imię Damian. "Damian jest normalny i psychiczny, ludzie są nienormalni i nie psychiczni".


52 W następnym akapicie będzie zawarta informacja, w która jak się mocno uwierzy to dla niektórych jest zmiana życia od sekundy prawdziwej wiary w to co tam napisane.


53 Zrozumienie prawdziwej wolności polega na tym, żeby zrozumieć, że wolność nie istnieje. Za każdym razem, gdy masz coś wybrać, wybierasz to co najlepsze. Idziesz do sklepu. Zastanawiasz czy wziąć wodę czy sok. I już wtedy w myślach, wiesz co będzie lepsze. I to wybierasz.


54 Możesz wierzyć lub nie. Wolności nie ma. I wolność jest wszystkim, co posiadasz.


55 Ciekawi mnie świat i ciekawią mnie ludzie.


56 Powiem Ci moja miłości. Teraz muszę znaleźć pracę. Ale dam sobie czas do poniedziałku, żeby sobie wszystko na spokojnie przemyśleć.


57 Trzeba powiedzieć coś o sensie życia w końcu,


58 Monty Python w pewnym sensie jest turbo idiotyczny, chociaż go kocham. I jak traciłem sens w życiu to zawsze sobie go puszczałem, żeby zrozumieć, że wszystko jest jeszcze bardziej bez sensu.


59 Czytelniku ja piszę to co czuję. Tu nic nie jest wyreżyserowane. Myślę, że za chwile skończymy naszą sesje.


60 Musze kogoś pozdrowić. Może to komiczne, ale obiecałem komuś. Zatem pozdrawiam użytkownika Hobbyturysta. Człowiek ten z nieznanych powodów siedział na czacie i rozsyłał link do mojego bloga. Spytany dlaczego to robił. Odrzekł, że ma dziwne poczucie humoru i wydawało mu się to zabawne.



Dziękuje Ci, że przeczytałeś. Jeśli jesteś głodny słów, to przeczytaj jeszcze raz wszystko, ale tylko i wyłącznie akapity z cyfrą trzy. Jeśli umiesz odpowiedzieć, proszę odpowiedz. Twórzmy nową rzeczywistość. Między dobrem a złem. Jesteś Alfą.

------ Komentarz ------

Jest to mój drugi list do Boga, napisany przed rokiem 2020. Miał być opublikowany w walentynki, ale byłem wtedy nieobecny.

Następny tego rodzaju tekst powstanie w przyszłym roku.

pozdro

Komentarze

  1. Serce nie dyktuje sensownych zachowań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyfrowanie to nie jest nakładanie błędnych danych na źródło. Gdzieś Ty to wyczytał?
    Jak ktoś czyta ze zrozumieniem i jego poziom inteligencji jest przynajmniej standardowy, to nie będzie miał problemu z wyłapaniem prawdy.
    Mam pytanie: reprezentujemy - l.mn. - wy to kto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś jest zaszyfrowane np jak egipskie hieroglify, to wygląda jake same bledne dane nalozone na zdrodlo.

      Usuń
    2. Zresztą cokolwiek tu tworzę jest fikcja literacką... skierowaną do Boga, a jednak fikcja? czy prawdą? sam sie myle w tych wszystkich pojęciach... bo jestem w objęciach, w objęciach Pana, który mnie prowadzi i nikt go na świecie nie rozumie.

      Usuń
    3. Nadal nie odpowiadasz na pytanie.

      Usuń
    4. Rzadko czerpie wiedze z ksiazek. Z reguły wydobywam ją z siebie

      Usuń
    5. My to ja i mój demon

      Usuń
    6. No i tyle dla potwierdzenia.

      Usuń
  3. Moim zdaniem piszesz w gruncie rzeczy logicznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego