W każdym z nas jest cząstka światła (nie, nie jestem illuminati)

Piszę to przy dźwiękach polskiego punka rocka. Gdybym urodził się w latach 70, to pewnie byłaby to moja najukochańsza muzyka.

Karton z czatu już nie jest trzeźwy. Wczoraj otwierał spirytus. Szkoda, że skrinów nie mam.

Ale czemu ja nie napiszę wpierw co u mnie?

Walczę z nałogiem amfetaminowym oraz syndromem amotywacji.

U mnie w domu już od ponad tygodnia jest nowy chłopak mamy. Teraz jego syn dołączył, więc coś się dzieje. Codziennie nowe atrakcje. To na sanki pojadą, to do kina pójdą. Byli w kinie na "Ralf demolka" czy jakoś tak. Stwierdziłem, że na bajkę mi się nie chce iść.

Zamknęli serwer mojej Tibii, więc nie bardzo mam w co grać. Jedynie Fallout 2 mi został do przejścia. Gram w trybie unarmed. Mam już 22 level. Na 24 można powiedzieć, że koniec gry jest.

Media trąbią wciąż o Adamowiczu. Podobno kilkadziesiąt tysięcy postów zostało skasowanych, w związku z walką z mową nienawiści.

Znalazłem stare/nowe forum na którym będę mógł reklamować swój blog. http://forum.ebiznesy.pl

Dzisiaj oglądałem filmik Wiedźmy Anji na temat wiary w Boga. Mówiła, że nie wyobraża sobie wiary w Boga bez wiary w siebie. W sumie dużo w tym racji. W każdym z nas jest cząstka światła jakiegoś. Tym światłem jesteśmy my. Taka miniaturowa cząsteczką, ale trudno ją wyczuć, bo ciało jest wielkie...

Wini (raper. szef stoprocent) ostatnio w wywiadzie z Paprodziadem (łąki łan) pytał, czy ten wierzy w to, że nowe piosenki, które wymyśla, są wysyłane z jakiegoś miejsca w kosmosie. Coś na wzór kronik akaszy. Też się zastanawiałem nad tym nie raz.

Nie żebym był sado maso, ale wpadł mi ten kawałek, słuchając playlisty punk rockowej.

Może ktoś poleci mi jakiś retro (>2009) rpg. Najlepiej rpg ale strategia też byłaby. Strzelanki wszystkie chyba grałem.

Tym wesołym akcentem zakończę na dzisiaj.

ps. https://www.youtube.com/watch?v=y8YI8UXHAuI - polka wymyśliła biodegradowalne pojemniki na żywność


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. sory za opoznienie xd mam przygtowanergo baldursa ae jeszcze nie odpalilem nawet. to moze byc dobre

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego