Pierwszy krok w rosyjski rap. Krótki wiersz dla tych co lubią głęboko czytać. (Egzamin 02)

Wracamy do korzeni, tak jak ja wracam do trzeźwości. I tej od stymulantów, i tej do normalnego myślenia. Wszystko co mam, żeby się z Wami podzielić to iskra. Iskra Bogów, iskra Samotności.

Przestałem wchodzić na mój ulubiony czat, bo to zwykła strata czasu. Nie będę już zabiegać ludzi o atencje, której moje serce potrzebowało. Teraz zamiast coś robić na siłę, postaram się wsłuchać w opowieść drugiego człowieka, bo tylko wtedy można mieć faktycznie coś do powiedzenia.

Zrobiłem pierwszy krok w kierunku rosyjskiego rapu. Wiem, wiem, że to komercja i dużo osób zna, ale jak ktoś nie widział, to poniżej zamieszczam teledysk. Refren mistrzostwo!

Mój absolutnie tajny Project 2,07 przybiera coraz więcej prędkości. Zapowiedzi i konkrety najprawdopodobniej dopiero pod koniec wakacji.

Co nas czeka?

Za miesiąc premiera mojego starego filmu krótkometrażowego. Szczegóły kolejne zdradzę w swoim czasie.

Kacper może napisz jakąś ciekawą refleksje?

Niech pomyślę. Daj mi to wyrazić krótkim wierszem, zaledwie parę linijek:

Niech pomyślę,
Zdrada jest czymś wiekołomnym,
Przyjaźń jest najważniejsza, 
A kalectwo wrodzoną krzywdą,

Manipulanci wszystkim częstują,
Tak się nie skończy Ujot,
Weź w garść te siły i czary,
I rozwal ten kielich Dagmary

Nazwiemy to: Wiersz nr 1

Jestem wariat - serio. Chce albo pisać codziennie, co 3 dni albo chcę pisać 1 na miesiąc. Paradoxy mózgowe.

Komentarze

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Nota biograficzna na mój temat - cała prawda