Marudzenie (yO 1)

 

Miałem krótką refleksje: o czym dzisiaj napisać... Oczywiście przez głowę przeszły mi obrazy, że to musi być dzieło wybitne. Ech, życie takie nie jest, zejdźmy na Ziemię.

Postanowiłem zacząć od tego, z czym się borykam, a potem wyjdzie, co ma wyjść.

Praca i sen

Cierpię na hipersomnie, czyli nadmierny sen. Postanowiłem wraz z rodziną, walczyć z tą chorobą. Z 15 godzin snu skróciłem czas do 10. Rano jestem budzony przez ściągnięcie kołdry i mam nadzieję, że to zadziała.

Za pracą zacznę się oglądać, jak poradzę sobie ze snem.

Głupoty

Podoba się Wam dzisiejszy obrazek? Niestety biorę te obrazki nie wiadomo skąd i są nawet nie podpisane.

Źle się czuję. Czuję taką pustkę i lęk. To chyba oznacza, że jesień nadchodzi albo już nadeszła.

Mądre głupoty

Teraz to piszę tego bloga głównie dla siebie. Kiedyś chciałem mieć mnóstwo wyświetleń, a teraz mi to rybka. Ale oczywiście cieszę się na Wasze reakcje. Chyba chciałbym dzięki blogu uzyskać jakieś fajne znajomości czy przyjaźnie.

Film

Polecam bardzo gorąco film pod tytułem "Ojciec" z 2020 z Hopkinsem. Naprawdę genialne kino. Stadium demencji pokazany z punkty widzenia chorego. Mocna rzecz.

Na koniec

Zacząłem pisać 1 na tydzień i na razie wychodzi. Czy mi wyjdzie życie? Nie mam pojęcia, ale walczę codziennie.

Jaki masz kod? Ja mam 991.

Komentarze

  1. Nie oglądałem tego filmu, ale zainteresował mnie Twój wpis, więc nadrobię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego