Proste zaklęcia motywujące (ALLright!)

 


Obiecałem komuś, że dzisiaj będzie bardziej Ezo, (Ezoteryka) czyli mowa o czarach.

Czary są różne, kwadratowe i podłużne. Dopasuj odpowiednie zaklęcie do obrazków.

Na serio

Nigdy nie jest na serio. Można mówić wiecznie coś, dla samego mówienia. A można w nieskończoność robić coś tylko dla żartu.

"Jadę w teren, rozwój moim celem." - BRX

I tak ten rozwój stał się jedną z najważniejszych rzeczy w moim życiu.

Przeliczam czas nie na pieniądze, ale na wykonane zadania. I cieszy mnie to. Czasem się martwię, że mi to odbiorą. Nie wiem jak, ale się martwię i tak.

Najlepiej jest rzucić jakieś zaklęcie ochronne. Coś co w wzmocni świadomość bardziej niż substancje psychoaktywne. Używek o wiele mniej w moim życiu już. Tylko alkohol się aplikuje od święta do święta. To też nie zdrowe - dla muzgó!

Esencja

Pod tą nazwą prowadziłem projekt na twitterze, z które nic nie wyszło. Lecz to jedno słowo mnie inspiruje i fascynuje. Tak jak "Carpe Diem".

Zaklęciami i rytuałami niby się nie zajmuję. Z drugiej strony "Za każdym słowem, stoją moce duchowe." (Paprodziad) A każde działanie to rytuał.

Magiczne myślenie

Czyli wymyślanie nowych słów do innych pojęć. Tak jak w opisie zaznaczyłem, że mam to zdiagnozowane.

Grafika i angielski

Na koniec zejdę do przyziemnych spraw moich własnych. Poruszam się do przodu w zasadzie w dwóch kategoriach obecnie. Język angielski i grafika szeroko rozumiana. Maluje graffiti i staram się nauczyć rysować postacie. Na pewno kiedyś wrzucę moje prace na blog, ale to dopiero, gdy będę faktycznie zadowolony.

Koniec

Chciałem dać piosenkę tutaj. No dobrze dam tę piosenkę. Dla mnie jest bardzo motywująca, ale jeśli nie lubisz rapu, to lepiej sobie odpuść.



Komentarze

  1. Zaklęcia motywujące mogą się przydać, zwłaszcza w okresie kompletnego spadku formy , czy to fizycznej, czy psychicznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze! Ja się bałem, że wejdą tu wiedźmy i czarownicy i będę mnie naciskać, czemu nie podałem zaklęć i konkretnych rytuałów.

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego