Praca czyni człowieka, czy człowiek pracę? (brak 14)

 


Od dnia dzisiejszego wprowadzam do mojego życia Plan 173, czyli:

1 - godzina gry na obudzenie
7 - całodniowe obowiązki do wykonania
3 - odpoczynek - granie i seriale

Mój wcześniejszy system był nieco inny, bo przez cały dzień wykonywałem jakiś obowiązek, a potem się nagradzałem. Teraz nagroda jest po całym dniu, czyli tak jak pewnie większość osób ma. Ja jestem osobą z wolnym zawodem można powiedzieć, więc mogę eksperymentować na różnych płaszczyznach.

Ostatnio miałem załamkę i wtedy przesłuchałem trzy płyty Post Regimentu, dzięki uprzejmości PKanalia. Najbardziej podoba mi się ta z 1992 roku, bo urzeka mnie głos wokalistki.

Kolego! Serial, który przesłałeś, obejrzę w swoim czasie.

Praca

Szukam stale zajęcia zarobkowego. Tym razem interesuje mnie praca pięc dni w tygodniu po 2-4 godzin dziennie. Tak, żeby moje chore nogi dawały sobie radę. Niestety mam słabe zawodowe doświadczenie, chociaż jestem zaradną i inteligentna osobą. 

Porzuciłem pomysł pracy własnej w marketingu - copywriting. Nie czuje tego wcale.

Wciąż kombinuje, jakie rzemiosło można wykonać w domu, żeby zarobić fajne pieniądze. Przynajmniej minimalne, ale nic mi nie przychodzi do głowy.

Codzienne plany

W każdym dniu mamy taki moment, w którym decydujemy, co dzisiaj robić. System decyzyjności, można to nazwać. Pisanie wynika z postanowienia o tym. Co ja planuję? Ciągle się rozwijać poprzez różne prace o które dbam. Dlatego już jutro, napiszę małą recenzje książki, co bardzo rzadko robię.

Czekam aż się ładniejsza pogoda zrobi i ruszam pytać w pobliskim szpitalu, czy nie szukają kogoś do prac zewnętrznych.

A Was Wszystkich serdecznie pozdrawiam!

Komentarze

  1. fakt, Nika mnie też się podoba, znaczy jej wokal, a tak generalnie, to lubię większość metalowych i punkowych panienek, w ogóle kręci mnie metal i punk w wykonaniu dupeczek...
    kiedyś popularne było domowe skręcanie długopisów, ale jak wygląda teraz sytuacja na tym rynku pojęcia nie mam... aczkolwiek tej pracy za zbyt rozwijającej raczej bym nie uważał...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynasz dzień od gry komputerowej? Nie widzi mi się to. Lepiej jest zacząć od czegoś, co faktycznie budzi i wypełnia dobrym fluidem. Przejść się gdzie, pobyć z samym sobą, poszukać równowagi, skupienia na cały dzień, przeczytać rozdział naprawdę dobrej książki. Gry dają tylko rozproszenie. Musisz być strasznie rozwalony, skoro tak startujesz.

    Odpoczynek po całym dniu obowiązków nie jest formą nagrody. Człowiek po prostu potrzebuje odpocząć, to naturalne i nie należy pomijać odpoczynku w ciągu dnia.

    Generalnie w zarabianiu chodzi o to żeby próbować. Zanim gdzieś zakotwiczysz. Bez praktykowania poszukiwań, a tylko myśląc i analizując, nie złapiesz tej najlepszej drogi, a wiele możesz ominąć. Odkąd Cię czytam, szukasz pracy. Ile przez te miesiące zdołałeś już zarobić?

    Z domu można prowadzić komuś sklep internetowy. Można tworzyć reklamy dla jakiejś firmy, tutaj da się wystarczająco zarobić. Można prowadzić biuro rachunkowości albo księgowość. Można też tworzyć coś samemu i potem coś sprzedawać, dla przykładu, ja maluję obrazy. Wiele jest biznesów zdalnych, ale przede wszystkim musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: do czego masz talent, w jakim kierunku masz smykałkę, co Cię pociąga. Jeśli nie wiesz, zrób sobie test na wykrycie zawodu, w którym byś się najlepiej sprawdził, on bada predyspozycje.
    Kombinuj dalej, byle nie za długo, bo mam wrażenie, że zamiast rozwijać się, Ty po prostu stoisz w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz jaką pracę mam znaleźć, skoro 8 lat jestem bezrobotny. (poza kilkoma umowami na czarno). Jestem na rencie. Zaburzenia psychiczne. I do tego kalekie nogi, więc nawet pół dnia na stojąco nie mogę pracować.

      Tylko praca kasjera, a ja nie chce byc kasjerem

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o wstawanie i granie... Jeszcze niedawno jak się budziłem to nie chciałem żyć i miałem myśli samobójcze. Odkąd gram czuje się psychicznie stabilny

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego