Trochę tak jakby o rapie ale bez przekazu kolego (koleżanko)


Popatrz w niebo. Widzisz gwiazdy? To jest estrada bez żadnej miazgi.

Witajcie moi mili. Całkiem szybko piszę, bo minęło zaledwie trzy dni od ostatniego postu. To nie jedyna niespodzianka.

Przechodzę tak jak każdy z Was stan ewolucji. Jedni szybciej, drudzy wolniej rozwijają siebie i świat wokół. Czy na lepsze? Wszystko się przewidzieć nie da, ale głęboko wierzę, że tak właśnie jest.

Uratowałem jednego robaczka, ale musiałem zabić trzy trzmiele. Niestety. Były zagrożeniem dla mojego psa Denisa.

Śpię do jakiś kosmicznych pór albo nie śpię wcale. 

Zabite ptaki to okropny widok. Skończyłem dzisiaj grę - symulator lotu na Marsa. Takie chodzenie po innej planecie. Łatwa gierka, ale może znudzić. Niby przygodówka, ale mało tam zagadek było.

Żywię nadzieję, że ten Świat przeistoczy się w wykwintny krajobraz. Mówię tu o tym co na zewnątrz jak i wewnątrz. Jak na górze, tak i na dole. P-dole.

Chciałbym się nauczyć tajnych nauk pisania. Czegoś, czego nikt nie zna. Jakieś mrówki chodzą mi po rękach i nie wiem, jak je zatrzymać. Tak wyglądają początki cukrzycy.

"Ja nie śpiewam. Ja rapuję"


A tak na poważnie. Oglądałem ostatnio serial "Cały ten rap" i dowiedziałem się czegoś przewrotnego. Ta muzyka buntu od której zawsze byłem uzależniony okazała się POPem. Tyle ludzie tego słucha obecnie, że jest to muzyka popularna. To boli mnie i mega zaskakuje, ale taka prawda.

Jak się Wam Kala podoba? Fajna dziewczyna.

Możliwe, że będę częściej pisać. Dzisiaj jest środek nocy. Rano idę spać.

W każdym bądź razie...

Miłego Dnia!


Komentarze

  1. Jak można było zabić trzmiele! To takie piękne owady! To nie szerszenie, żeby zamordować psa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miej łaske dla nas i całego swiata

      Usuń
    2. Sprawdzilem jednak w necie i to jednak Szerszenia zabilem a nie trzmiela.

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Nadzieja matką wiary...

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego