Poczuj wiatr we włosach późną porą letnią

 


"Pewnego razu Odyn przemówił do nas, ludzi, i nakazał nam chwytać to, czego w życiu pragniemy. Oznajmił, że dzień naszej śmierci jest znany jeszcze przed naszymi narodzinami i nic, co byśmy uczynili, nie zdoła tego zmienić. Możemy jedynie przeżywać dane nam życie w pełni, do ostatniej chwili. Bo żaden przeklęty tchórz nie zostanie wpuszczony do Valhalli. My, starzy ludzie, powiadamy, że w halli Odyna znajdzie się miejsce tylko dla wojowników. Lecz młodzi nie rozumieją słowa "wojownik". Oczyma wyobraźni widzą męża na polu bitwy, odzianego w kolczugę, z bronią w ręku. Wojownik to jednak coś więcej. To ten, kto sam nadaje kształt swemu przeznaczeniu, nie czekając, aż wszechmocny Bóg zrobi to za niego." - Bjorn Andreas - cytat z książki Jomswiking Czas ognia i żelaza.

Witajcie moi mili.

Mam nieco nowych pomysłów i chce wrócić do częstszego pisania. Podpowiada mi w tym anioł i diabeł. W ten sposób chcę opisać, jak się czuje.

Mieliście kiedyś tak, że nie wiedzieliście, co robicie? Ale byliście przekonani, że to prawda? A czym jest pARWda. Czy to efekty świetlne na niebie?

Ludziom brakuje pokory. Można kogoś nie lubić, ale chyba wszyscy zasługują na jakiś szacunek.

Czuję się zagrożony. Boje się chwilami, że stanie się coś złego. Mimo że stany lękowe już o wiele rzadziej występują, to jednak cień bólu istnieje. 

Chciałbym Ci powiedzieć, jak bardzo Cię kocham. Zwariuję.

Rzucenie narkotyków już liczę w latach. Jestem głupi, tak jak zawsze byłem. Czyli nie do końca.

W środę mam wyniki testów psychologicznych. Moje ciche marzenie jest takie, że będę miał IQ powyżej średniej krajowej.

Bo co ja chcę? Co Ty chcesz? Zadajesz sobie to pytanie? Mnie ono przeraża.

I przerasta mnie pisanie o bzdurach. Ale to chyba nie są bzdury drogi słuchaczu. (czytelniku) To jest tylko rozgoryczony efekt moich własnych myśli.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nadzieja matką wiary...

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego