Wstępniak to wstępniak, plus minus południe

Taki blogger popularny to jak pisze wstęp, to pisze jakieś nierealne rzeczy, które niedługo tu będą się działy, a zwykle na takim jednym poście to się kończy.

Tu tak nie będzie.

Bloguje już parę lat i niestety tak się stało, (a może dobrze) że skasowali mi mój main blog i teraz kontynuujemy historie tutaj.

Ale cóż to za miejsce, ja dobrze nie pamiętam, nic nie działa jak czerwona sukienka...

Na blogu zero ściemy i lania wody. Broń boże żadnego lifestylowego rytmu. 100% treści.

Co na 1 ogień?

Jestem właśnie po odwiedzinach w szpitalu psychiatrycznym, więc naprawdę jest o czym powiedzieć. Napiszę swoją relacje z pobytu w Kobierzynie.

A co na następną ucztę?

Ucztę Sokratesa. Możemy taki żarcik zrobić. Czemu? Ponieważ będę się czasem zajmował trudnymi i ciekawymi tematami. Zależy od jakiej strony będę patrzeć na rzeczywistość. Innym razem może być coś prostego, jak jakaś gra komputerowa. We shall see.

Jak to otagujemy? (poniżej lista potencjalnych postów)

Hodowla szczurów, amatorskie bonsai, komiks Maus, wiedza tajemna, (sic!) lista alternatywnych kanał youtube and more, and more. (jak np. moja zabawa photoshopem czy nauka angielskiego)

-------------------
ps. czemu południe? bo Krakowa reprezent, reprezent (mam odwyk od rapu)
137

Komentarze

  1. Odzwyczaimy od od odwyku ...rapowe miasto ,rapowa kraina gdzie smoki sa wladcami podziemia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znając szersza perspektywę, to nie zgadzam się z Tobą, że to nie jest blog lifestylowy. To jest po prostu alternatywny styl życia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego