Miejsca w internecie w których można mnie znaleźć. (popularne i mniej znane...)



Pomyślałem, żeby w jednym miejscu zebrać wszystkie strony/serwisy, w których regularnie jestem. Listę zaczynam od mniej lubianych do najbardziej fajnych na dole postu.

Wymieniam tylko takie strony, gdzie można wejść i z kimś porozmawiać. Mój nick to zazwyczaj "137", ewentualnie "kacper137" lub "kamysto"

8. Badoo


Dałem ten serwis na najgorszym miejscu, bo mimo spędzenia tam paru godzin nie udało mi się żadnej normalnej rozmowy przeprowadzić.

Wydaje mi się, że to serwis dla lalek barbie i kenów... A Wy co myślicie?

7. Facebook


Czasem myślę, że może by skasować profil tutaj. Ale czasem przydaje mi się, żeby napisać do kogoś, jak go nie ma pod telefonem. Inna sprawa - mógłbym założyć profil anonimowy tylko do rozmów grupach. Sam nie wiem. Od początku nie lubię FB i tyle.

6. Forum blogowicz


To było przez pewien czas moje ulubione forum internetowe, gdzie można było fajnie popisać i poznać innych blogerów. Niestety teraz coś tam się popsuło i nie wszystkie posty się wyświetlają. No i aktualnie bardzo mało ludzi tam wchodzi - trudno.

5. Ascalon World


Nie należy to do kategorii czatów/forów - jest to gra mmo. (open tibia serwer) Wymieniam ją dlatego, ponieważ posiada środowisko stałych graczy i trochę przeszedłem z tymi ludźmi. Czasem z kimś przez discord piszę.

4. Diamante Lune (discord)


Przez ten kanał na Discord wpadłem na pomysł napisania tego tekstu. Diamante Lune to pokój w tej aplikacji założony przez moją koleżankę z neta. Co jakiś czas ktoś nowy się pojawia, a jest parę stałych członków. Lubię tam czasem się wygadać.

Link - zaproszenie do kanału discord

3. Twitter


Kiedyś uwielbiałem ten serwis. Teraz mam takie zdanie, że faktycznie Twitter jest genialny, ale ludzie są zbyt głupi, żeby go używać. Albo spam informacji o polityce, albo nastolatki piszą jakieś skrajne głupoty, których nie da się czytać. Tak czy siak, lubię czasem jakiegoś ciekawego Tweeta napisać. (po lewej strony są linki do moich kont na twitterze)

2. Forum o schizofrenii


W zeszłym roku odkryłem tę witrynę. Ludzie regularnie się tutaj wypowiadają, jest mnóstwo zaczętych tematów. Dobra okazja, żeby poznać kogoś z podobnymi problemami. A dla zdrowych ludzi możliwość zrozumienia - czym schizofrenia jest lub nie jest.

1. Czateria (pokój psychiatryk)


To mój absolutny faworyt. Na psychiatryku siedzi banda wariatów - w dobrym tego słowa znaczeniu. Jest tu unikalny klimat. Czasem nowi ludzi nie wytrzymują potoku przekleństw i cięzkich tematów. Przekleństwa na czacie ogólnym są dozwolone. Nie można się tylko wyzywać, ale w praktyce, jak kogoś ktoś wnerwi, to leci pocisk. Mix chorych, zdrowych i uzależnionych. No miejsce dla czubków. W sam raz dla mnie.

Komentarze

  1. Zawsze w Ciebie wierzyłam, jesteś zdolnym leniem �� Wszystkiego dobrego i realizacji planów ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mam za złe. To miłe dla mnie, że coś piszesz. Cos kojarze twoj nick. Widzę, że też blogujesz. po napisaniu tego wejdę i coś u Ciebie skomentuje :).

    a propo Karolci to już ze 2 osoby mnie pytaly czy nic nie wiem. przed chwila na discordzie jaki Pix napisal: "Mam kontakt z Neli będzie w necie w przyszłym tygodniu to wszystko"

    Nie ma co się na zapas martwić. Odpoczynek od neta to też dobry sposób.

    pzdr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego