Akcja reakcja. Ewakuacja ze świętego pola pozbawionego energii magicznej.

Postanowiłem napisać coś od siebie, (od serca) bo dawno już tego nie robiłem. Grafikę na wpis miałem już przygotowaną. Nie traktujcie tego jaki jakiś wyznacznik tego wpisu, to po prostu ozdoba tekstu, według osoby interesującej się ezoteryką.

Dość wstydliwe, ale to jeden z pierwszych tekstów napisanych zupełnie na trzeźwo. Zwykle tworzyłem posty po amfie. No właśnie...

Riki tiki narkotyki (to z Albanii gang...)

Coraz rzadziej, na przestrzeni ostatniego pół roku, biorę narkotyków. Wcześniej jak byłem w ciągu, to 2 dni w tygodniu były dedykowane byciem na haju. (high) Teraz udaje mi się robić przerwy kilku tygodniowe - miesięczne...

Obiecałem sobie i mamie, że do sylwestra będę trzeźwy. Ale dzisiaj na spacerze porannym pomyślałem, że żeby było wszystko si, to powinienem rzucić całkiem to cholerstwo. Przede wszystkim dlatego, że dobra jest 1 dzień frajdy, czasem nawet kilka dni, ale ostatecznie jak wytrzeźwieje to musi minąć minimum tydzień, żebym normalnie funkcjonował. Tydzień zwały. (...)

Nauka grafiki


Powyżej niedokończone graffiti z napisem "Karton" - Carlton Leach to mój czatowy kolega. Jedyny rysunek niedawno stworzony, którego się nie wstydzę.

Moja nauka grafiki zaczęła się od rysowania graffiti, dlatego że taka dziedzina mnie interesuję. Z rapem jestem związany od zawsze, a do malowania mi nigdy nie brakowało daleko.

Z czasem chcę jednak rozwijać swoje umiejętności w szerszej dziedzinie. Np. dzisiaj mam przed sobą takie zadanie: namalować akwarelą abstrakcyjny obraz. To będzie pierwsze podejście do malowania obrazu chyba od podstawówki. Znając życie - na pewno nie wyjdzie. Będę próbował do skutku i jak uda się stworzyć coś ładnego, to Wam pokażę.

Czego słucham? Co oglądam?

Prawie cały miesiąc słuchałem Majora SPZ...


Chłop w rok nagrał 3 albumy. Podoba mi się jego muzyka. Ma 37 lat. Większość nowych raperów ma mniej lat niż ja, dlatego nie potrafię ich słuchać...

"Człowiek z wysokiego zamku" - serial na podstawie Philipa Dicka. science fiction o tym, jakby to było, gdyby II WŚ wygrały Niemcy i Japonia. Średnie.

"M.A.S.H" - satyra na wojnę. Opowiada o grupce lekarzy. Przyjemnie się ogląda.

A z filmów? Dziś oglądałem Iron Man 2, który był taki sobie, ale ogólnie obejrzałem cały, więc chyba jest w miarę dobry. Właśnie sobie uświadomiłem, że coś za mało filmów oglądam.

Przekaz myśli (offtopic: link)

Nie powiedziałem Wam takich w zasadzie ważnych rzeczy. Udało mi się zachować trzeźwość i stworzyć plan działania - którego się trzymam. Mam 2 miejsca przy biurku. Jedno to przy komputerze. A drugie to moje miejsce mocy. Docelowo chce zrobić z tego coś na wzór ołtarzyka magicznego. A na razie jest tam tylko zdjęcie bliskiej osoby, świeczki, fajka do palenia z tytoniem. Kręcę tam szlugi oraz prowadzę zeszyt - w nim notuje kolejne zadania oraz eksperymentuję z pismem automatycznym. Próbuje nawiązać kontakt z istotą o nazwie: "Alpha Alpha Alpha Alpha 2" - po którejś psychozie mi się taka nazwa pokazała.

End is close

Hello it's me, I was wondering...

I'am studing english everyday. I hope it will pay off for me.

Hello from the other side...

Wiesz, no i kończysz pisać, a na zakończenie przypomina Ci się kawałek Adele - Hello.

Pozdrowienia

Chciałem pozdrowić wszystkich widzów Lekko Stroniczych i całą bezbecję.

Prócz tego pozdrawiam cały pokój psychiatryk. 

Moją mamę, siostrę i szwagra.

Pis Yo

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego