Wyimaginowane teorie na temat najprostszy jaki w ogóle jest (zakodowane 311)



Przyszedł czas napisania nowego postu. Na dzisiaj proponuje piosenkę Ak-47 - Przebudzenie jako tło mojego tekstu. Tu poniżej:


Sam słucham tego kawałka w kółko - pisząc...

Antaxia pyta, co ja napiszę? Skąd mam wiedzieć - to jest zawsze freestyle.

Ostatnio przestałem grać na komputerze. Trochę szkoda, bo to fajny relaks. Więcej czasu siedzę wśród znajomych. Albo tych internetowych albo realnych ziomeczków.

Postanowiłem, że do sylwestra pozostaje trzeźwy. Zobaczymy jak mi to wyjdzie. Na razie trzymam się bez żadnych używek prawie 3 tydzień.

Filmy i seriale

Mandalorian - dzieło twórców Star Wars. Akcja dzieje się długo przed oryginalną fabułą. Wszystko spoko, ale różne zwroty akcji nie mówią nic nowego - twórcy powtarzają utarte schematy.

A właśnie. Dobrze, że sobie przypomniałem. Milka mi doradziła film pt. "Platforma" z 2019.

Powrót do przeszłości

Chciałbym opanować sztukę pisania abstrakcyjnego. Kiedyś moje teksty miały mocny charakter w tej kwestii. Sztuka dla sztuki. Słowa łączone na bazie kodów matematycznych.

Kocham ludzi. Chcę poznawać ludzi. Moje starania idą w jednym kierunku. Notuje najważniejsze spadki oraz przyrosty danych.

Fejsbuk

Mam w planach awaryjne spotkanie z facebookiem. Chcę się tam zagnieździć w odpowiednim momencie i czasie. Do tego potrzebuje twardego kręgosłupa tworzonych treści. Potrzeba twardo pisać coś dla nieznajmoych oraz dla znajomych. Pogodzić te dwa bieguny. Trudność w ocenie - co mogę powiedzieć każdemu, a czego nie powinienem mówić. Marketing się kłania. Marketing i Prawda.

Miłość

Takie 3 stopnie wtajemniczenia: Marketing > Prawda > Miłość. Od najmniej ważnego do najważniejszego. Ktoś ze znajomych skomentował, że na blogu brak miłości - bo na prawdę nie można narzekać - prawdy jest dużo.

Jak dać Wam miłość? Jeszcze nie wiem, ale ten fakt jest zanotowany w sekretnym notesie złudzeń i czarów Kacpra.

Spadki i wzloty

Ogólnie patrząc na ostatni miesiąc udało się stworzyć 3 teksty, ale bardzo mało spędziłem na reklamie. Zobaczymy co się stanie, gdy wejdziemy na fb.

Pozdrowienia

Chciałbym pozdrowić wszystkich zmarłych ludzi, których kochałem lub znałem.


ps. grafika jak zwykle dodana na końcu

K137

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego