Szarżujemy na facebooka oraz prawdziwe przypadki mojego jestestwa



W dniu dzisiejszym rozpoczynamy najazd na facebook. Do tej pory wysyłałem tam posty, ale przede wszystkim do konkretnych ludzi. Teraz wyślę do wszystkich znajomych...

Fanpage będzie się rozrastał. Zobaczymy, jak to pójdzie. Sam jestem ciekaw.

Pomyślałem, żeby przypomnieć nieco historie mojego blogowania - tak w skrócie.

Ale pierwsze sport

Właśnie jestem świeżo po skokach narciarskich. Ja nie lubię zbyt oglądać widowisk sportowych, ale jakoś wytrzymałem. Mamy 2 Polaków na podium, ale pierwsze miejsce skradł Niemiec.

"Pętla się zaciska jak szczęki pitbulla..."

Nie pamiętam z jakiej piosenki to cytat, ale właśnie mi się przypomniał. NVM!

Historia blogowania w micro skrócie

Jakieś 5 lat doświadczeń pisania recenzji filmowych. Z niewielkimi sukcesami, ale za to z dużą dawką doświadczeń, które ukształtowały warsztat pisania i wiedzę o przepływie informacji w internecie.

Natomiast ostatnie 4-5 lat piszę życiówkę. Na początku pod własnym nazwiskiem to robiłem, ale po pewnym czasie zrezygnowałem z tego pomysłu.

Tutaj lista tematów, które chcę opisać, ale zwlekam

Co ja aktualnie w życiu robię?

Do pracy typowej jeszcze się nie biorę. Planuje zajęcie zarobkowo jakoś na wiosnę, gdy miejmy nadzieje przycichnie kwestia koronawirusa. Martwi mnie temat zarobkowy, bo w ostatnich latach jak chciałem się do czegoś zabrać, to szybko rezygnowałem. Miesiąc albo dwa umiałem maksymalnie w jednym miejscu wytrzymać.

Natomiast część zajęć w moim życiu traktuje jako pochodną pracy. Mam na myśli prowadzenie tego bloga, reklamowanie go oraz czytanie ciekawych książek. Ostatnio mnie wzięły biografie - może kiedyś więcej zdradzę na ten temat.

Rozrywki i urywki

Zapomniałem dodać, że udało mi się po wielu latach, przestawić zegar biologiczny na zdrowe pory wstawania. Zamiast snu do 15-16, śpię do 10-11. Ale nie o to chodziło...

Czas wolny spędzam w dwojaki sposób. Jedna część to siedzenie na czacie, które jednak traktuje trochę jak narzędzie pracy i rozwoju, bo staram się toczyć rozmowy, które prowadzą do czegoś interesującego.

Oprócz tego gram w gry komputerowe - co mnie bardzo cieszy. Aktualnie dwa tytuły, które najbardziej mi się podobają to Fallout 4 oraz Tomb Raider (2013) - kiedyś może więcej o tym napiszę. (tak jak te biografie =P)

Usterka czyli koniec...

Jakieś problemy z układem trawiennym cholerka.

Jak dotrwałeś do końca, to bardzo dziękuję.

Wpadnij jeszcze, to może zwojujemy Świat.

pzdr

Kacper vel 137

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego