Top lista 10 (20) najlepszych piosenek o marihuanie (o trawce) - tylko polski rap


Dosłownie kilka minut temu byłem na jednym forum internetowym, gdzie był właśnie taki temat. Okazało się, że mam dużą wiedzę w tej kwestii, więc się nią podzieliłem + postanowiłem specjalnie na ten temat napisać posta tutaj.

Każdej piosence poświęcę krótkie zdanie.

Top 10 rozpoczyna się od ostatniego miejsca do pierwszego - wedle mojego subiektywnego gustu.

10. PCP - Uciuany Giecik

W mojej młodości bardzo popularny kawałek. PCP = Północ, centrum południe.


9. donGURALesko - GRUBE JOINTY

To jedyny kawałek z płyty "grube jointy" (płyta cała o trawce) w tym zestawieniu. Refren wpada w ucho.


8. Hemp Gru - Zjedz Skręta feat. Żary

Złote czasy HG. Moje czasy liceum.


7. Junior Stress - Powiedziano

To jeden z najnowszych kawałków w tej liście. Refren dobitnie promuje palenie trawy.


6. SOBOTA - Za damski Hooj (bit Matheo)

Kawałek polecam dla fajnego teledysku - prawdziwych materiałów. I przekaz jest wyraźny!


5. Bas Tajpan - Nowy protest

Tę piosenkę puszczałem mamie wiele razy. I podobno marihuana działa lepiej niż aspiryna...?


4. INTOKSYNATOR - Co Wy wszyscy chcecie robić tu?

No piosenka mojej młodości - jeszcze przed liceum. Krakowski skład zawsze na propsie!


UWAGA UWAGA ACHTUNG WARNING - KOŃ IN SADZAWKA ERroRR 2021

Top 3 moje ulubione piosenki:

3. Borixon - WEEDBANGER feat. ReTo, Żabson

Też jeden z najnowszych kawałków tutaj. Świetne nowoczne flow. (składanie słów) Ciekawe jest to, że wspominają tutaj o Kacprze (ja jestem Kacper :)) oraz o Bosmanie. (Bosman to mój real przyjaciel kolega) - Kawałek mnie cieszy nadal.


2. Kali ft. Tobi, Papaj, Sabot, Gruber - Parę lat palę

Nie mogło być inaczej. Ten kawałek znam dzięki zespołowi Wysoki Lot, którego jestem fanem. Chciałem sobie koszulkę kupić, ale ni ma - więc jeśli ktoś coś wie, to dajcie znać. Piosenka w odnowionej wersji pojawiła się na płycie Kali 50x50.



1. Firma - Tylko jeden buch (feat. Mercedresu)

To też znalazło się na płycie Kaliego, ale oryginalnie kawałek pochodzi z płyty "Nielegalne rytmy". No nie mógłbym innej piosenki dać na 1 miejsce. Genialny kawałek reggowy o paleniu trawki. Nawet udało nam się poderwać dziewczyny na tą piosenkę!


Top Lista i po Top Liście. To moje 10 ulubionych.

Poniżej zamieszczam w losowej kolejności resztę piosenek o marihuanie, które znam:



















To by było na tyle. Niecałe 30 piosenek o marihuanie. Jeśli znasz jakiś utwór wart wysłuchania, to nie zapomnij zostawić jego tytuł w komentarzach.

Przepraszam, że niektóre filmy są niedostępne, ale to nie moja wina.

K137

Komentarze

  1. Nie czuję przez sieć tego charakterystycznego zapachu, tak miłego dla samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli zależy Panu na samym zapachu, to można kupić susz marihuany CBD, który jest legalny =)

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego