Trochę na temat sensu gier komputerowych. Zdjęcia osobiste, sprawy jasno-srebrzyste







Mam pełno do opowiedzenia rzeczy. Zacznę od tego, że obok znajduje się zdjęcie mojego nowego zegarka. Podoba mi się, ale niestety nosi w sobie złą energię. (nie wnikam czemu) Zastanawiam się, jak wykorzystać tę moc w dobrej wierze. 







Dzisiaj wyjątkowo wszystkie grafiki to pokazuję swoje własne.

Ogólnie pisanie 1 na 3 dni mi nie wyszło, ale trzymam się, żeby raz w tygodniu dać tutaj porządny materiał.

Uzależnienie od gry

To był jeden z największych dylematów tego roku dla mnie. Gra komputerowa, która uzależnia. Spędziłem kilka dobrych dni na analizie mojego zachowania. Na początku w ogóle nie chciałem w to wierzyć...

Wymyśliłem nowe motto: "Gry to podstawa, ale nie priorytet." - Co to oznacza? W ten sposób nadajemy głębi cyfrowej rozrywce. Chodzi o to, że nasz organizm potrzebuje źródła przyjemności, ale nie może to być głównym wątkiem. Najważniejsza jest dla nas droga duchowa, życiowa. Musimy się rozwijać i walczyć z przeciwnościami. Potrzebujemy radości, aby mieć siłę dalej podążać. Bo "Rozwój Własny" jest priorytetem, lecz gry to podwaliny tego systemu - stworzone, aby chciało się dalej walczyć i walczyć...

Uff.. Muszę przeczytać, co napisałem. A rzadko to robię... (może to dziwne?)

Tutaj poniżej moje najnowsze graffiti:


Wyraz - "Aquila" - to nick mojego kolegi.

No... Uczę się rysowania. A z racji tego, że graffiti miało u mnie ważne miejsce w życiu, to teraz je wykonuje. 

Powyżej moja myśl dokładnie z 2 lutego. Przyznaje, że spacery mi zupełnie nie wychodzą, bo nie mam ochoty, a czas wolę na coś innego poświęcać.

Bonus - Życie Prywatne

Mój przyjaciel Kamil dostał najprawdopodobniej 1,5 roku więzienie - zamienionego na elektroniczny dozór. Czyli taka opaska na nogę i siedzisz cały dzień w domu. Żal mi go, ale będę go regularnie odwiedzał.

Czytam dość sporo książek i publikacji. Jedyna rzecz, którą w tym względzie zaniedbuję, jest przeglądanie blogów innych ludziów. Powinienem to robić codziennie i dla siebie samego i dla rozwoju mojej strony, mojej działalności internetowej.

Ludzie lubią czytać, to co prywatne, prawda? Dzisiaj miałem szalony pomysł, że może zacznę zarabiać jako opiekun do psów. Ponieważ policyjne emerytowane psy mają dostać emeryturę i musi się znaleźć ktoś, kto się nimi zajmie.

Pytania i odpowiedzi

1, Polecacie jakieś książki? Ale tylko oparte na faktach, biografie, reportaże, popularno naukowe?

2. (...) Nie ma więcej pytań. =P (...)

* Pozdrawiam Monikę i Marzenę.

Komentarze

  1. Spróbuj "Kołysanka dla mordercy" Mariusz Czubaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Ariel znaczy Lew" Andrzeja Selerowicza. Oparta na faktach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałem opis książki. Brzmi na dosyć ciężki temat - ciekawe. dziękuje!

      Usuń
  3. A ja właśnie lubię spacery , ale nie dziwi mnie uzależnienie od gier, sama chyba uzależniłam się od blogowania, ale jakieś grzechy trzeba mieć ;-)
    Och, książki trudno polecać, każdy co innego lubi.
    Z popularnonaukowych lubię ciekawostki medyczne lub ciekawostki o zwierzętach.
    Mam na blogu zakładkę Czytam, może tam cos wytropisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknę. Ooo zwierzęta mnie interesują. Wczoraj oglądałem film o małpach (makakach)

      dzieki za komentarz =)

      Usuń
  4. Zajęcie się wspaniałymi psami, którym należy się godne życie na emeryturze po służbie dla nas, ludzi, jest wspaniałym pomysłem. Sama mam dwa, więcej nie dam rady.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajęcie się wspaniałymi psami, którym należy się godne życie na emeryturze po służbie dla nas, ludzi, jest wspaniałym pomysłem. Sama mam dwa, więcej nie dam rady.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie ten temat tez mnie wzial. opieka nad psami. ale mama mi wybila z glowy ten pomysl mowiac "ale wiesz ile one jedza?"

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Nota biograficzna na mój temat - cała prawda