Prawda o zmianie

Dzisiaj święto Samhain, wszystkich świętych czy haloween.

Nie bez powodu o tym piszemy.

Nadchodzi nowe rozdanie, gdzie większość ludzi będzie miała inne rzeczy za priorytet.

Zmieni się to w sercach ludzi. Niektórzy będą dobrzy, niektórzy źli.

Nowa era to za dużo stwierdzenie, bo to tylko chwilowa fala. 

Ta fala działa od dziesiątek tysięcy lat, gdy ludzie przywdziewali coraz to inne maski.

To dzień masek. Zmiana ich na inne...

Wszystko zależne od tego czym się karmimy. Złe informację tworzą złe wibracje.

Trzeba kochać i kochać. Tak jak to wszystkie jest ułożone.

Nie mam lekarstwa na zmiany, ale chciałbym wierzyć, że będą to zmiany na lepsze.

Pisząc o nowym rozdaniu, nie mam na myśli wojen czy chorób. Myślę o tym, co będzie w moim i Twoim otoczeniu drogi Czytelniku. Przyjaciele, znajomi i koledzy ubiorą nowe maski, żeby spróbować jak to być kimś innym.

I ta wędrówka nigdy się nie kończy. Nie wiadomo, co będzie po śmierci, ale na pewno będzie zabawa.

Przepraszam, jeśli przesadziłem, ale robiłem to z sercem!

Komentarze

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego