Metafora gestów zawartych w słowie 3x4

Dosyć dawno nie pisałem, bo jakieś 2 tygodnie, ale nie miałem na to ochoty.

Praca

Szukanie pracy to był mój najważniejszy cel w ostatnim czasie.

Co dwa dni przeglądam wszystkie oferty na olx w kategorii "niepełny etat". Zwykle znajduje średnio 1 ogłoszenie dziennie, które mnie interesuje.

Byłem w jednej pracy na dzień próbny i szkolenie, które trwało 15 minut.

Robota polegała na dzwonieniu do ludzi i nakłanianiu do przeprowadzenia ankiety. Powiem Wam, że jest to wredna praca porównywalną z telemarketingiem lub zawodem promotora. Atakuje się ludzi, kiedy oni są zajęci swoimi sprawami. Najczęściej rozmawiają z nami renciści, ponieważ oni mają najwięcej wolnego czasu. Praca mi się tak cholernie nie podobała, ale próbowałem do niej podejść dwukrotnie. Jednak ostatecznie stwierdziłem, że to nie dla mnie. Gdyby ktoś zadzwonił do mnie w sprawie takiej ankiety, to zapewne od razu bym przerwał połączenie...

Życie

Wczoraj wstałem w południe a dzisiaj szczęśliwie o 5 rano. Mam cały czas problemy z za długim snem, ale czasem zdarza mi się wcześnie przebudzić, wtedy to wykorzystuję.

Moje aktualne życie polega na dopełnieniu określonych obowiązków i graniu w gry w wolnym czasie.

Chciałbym pisać, bo sprawia mi to sporo radości, ale trudno mi wymyśleć interesujące opowiadanie. Wcześniejsze pomysły, które miałem wyśniłem - dosłownie przyśniły mi się.

Miałem lekką przerwę od czata, bo byłem wnerwiony na kilka osób, ale na szczęście kryzys jest już zażegnany.

Martwię się trochę o moją rentę, bo niedługo się kończy, a nie mam żadnych informacji z zusu. Będzie tam trzeba pojechać i wszystko się dowiedzieć.

Kultura

Aktualnie czytam "Koło Czasu" Tom 2. Świetne fantasy naprawdę. Wczoraj oglądałem "Godziny Szczytu" z Jackie Chanem. W serialach skończyłem 2 sezon Breaking Bad i męczę "Przyjaciół", bo się uparłem, żeby obejrzeć wszystkie 10 sezonów. (jakieś pół roku roboty jeszcze)

Wiosna

Już na dworze pięknie się robi. Temperatura jest idealna. Czas na leśne wędrówki, a nie długo już można będzie sobie popływać.

Tyle na dzisiaj. Pozdrawiam Joł!
 

Komentarze

  1. Hejka Kacper. To prawda z tą pracą ankietera. Ja chwilę robiłam jako teleankieter i nie szło mi to zupełnie. To nie dla mnie. Godziny szczytu widziałam, rewelacja, szczególnie cz. 1 i 2, trójka nie bardzo mi podeszła. Breaking bad bardzo dobry serial.

    Pozdrawiam serdecznie Kasia Dudziak Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz. Breaking Bad mi sie na poczatku nie podobal, ale wrocilem po latach do tego serialu i jest okay...

      Usuń
  2. Bardzo niewdzięczna praca, nie zdecydowałabym się na nią. W ogóle na rozmowę bym nawet nie poszła.

    Do regulacji snu można się poprzeć melatoniną (bezinwazyjnie leczy zaburzenia snu i ułatwia zasypianie, to naturalny suplement) i ashwagandhą (to z kolei zioło, które łagodzi problemy ze snem i stresem. Ponoć pomaga przy depresji).

    HA! Prawie cała moja książka jest wyśniona!

    Pływanie już jest możliwe. Fajnie cieplutko, na słońcu (mierzyłam) 29 stopni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałem melatonine i niestety mi nie pomogła.

      Na słońcu to może i być i 40 stopni. Ja w czerwcu popłtywam.

      Praca niewdzieczna. Nigdy więcej!

      Usuń
  3. To prawda, niektórzy ankieterzy bywają namolni, ale cóż, taka praca, trzeba być wytrwałym, może ktoś dostrzega jakieś plusy.
    Uważaj na kleszcze w swoich wędrówkach!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Popływać! O, marzenie najpiękniejsze z pięknych!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego