Polecajka filmowa. Ciekawe produkcje z netflix na maj.


Brak spoilerów!

Witajcie. Dzisiaj nazbierało mi się trochę ciekawych filmów, które widziałem na platformie netflix. Uwzględniam tylko te tytuły, które mogę polecić lub częściowo polecić. No to ruszamy!

Zabójczy Rejs (2019) | Zabójcze Wesele (2023)

Są to dwie produkcje połączone ze sobą dwójką tych samych detektywów (Adam Sandler, Jenifer Aniston) oraz wątkiem komedii kryminalnej. Przyjęte przez publikę raczej jako coś średnich lotów. Według mnie pierwsza część jest dosyć słaba, ale druga wypada naprawdę dobrze. Miałem skojarzenia z "Glass Onion" i chyba słusznie. Polecam jako odmużdżacz.

Zabójczy Rejs: 6/10
Zabójcze Wesele: 7/10


Ostatni Bastion (2001)

Klasyka kina wczesnych lat 2000 - chyba tak bym to nazwał. Film typowy. Typowo-dobry. Akcja toczy się w więzieniu, gdzie na skazanie przybywa generał. No i potem się tam cuda dzieją, bo dyrektor ma dziwne fazy.

Uważam, że to kawał porządnego kina, ale dla mnie trochę zbyt przewidywalny.

Ocena: 6,5/10




Szkoła Czarownic (1996)

Smak kina lat 90. Spodziewałem się, czegoś spodziewanego, a dostałem ciekawą i w miarę lekką rozrywkę. Jest to horror fantasy, a ja bym to nazwał filmem ezoterycznym. Bohaterki bawią się w czary i wywoływanie duchów. Działa na wyobraźnie.

Ocena: 7/10

Wichry Namiętności (1994)

Kurcze, no to już musi być klasyka. Brad Pitt i Anthony Hopkins w mocnej historii nie spokojnej miłości. Młodzi się w sobie zakochują, a tu wybucha wojna i mężczyzna musi iść walczyć. Trzech braci, jeden ojciec, jedna kobieta i jedna dziewczyna. Dla mnie historia wielobarwna, niebanalna i szczerze aktualna.

Ocena: 8/10


Dom (2022)


Znalazłem ten film przeglądając czarne komedie. Ogólnie obraz podzielony jest na trzy opowieści. Wszystkie są animowane. Bardzo oryginalne dzieło. Ja bym to nazwał produkcją abstrakcyjną, bo taki jest charakter opowiadań. Dla mnie było to duże zaskoczenie - rzadko spotyka się taką perełkę. W 100% polecam dla ludzi, którzy wymagają czegoś więcej.

Ocena: 8/10 

Na dzisiaj to tyle...

Do filmów wrócę najpewniej za miesiąc. Wcześniej może napiszę o serialach. Dalej czekam na natchnienie, żeby stworzyć wiersz.

Komentarze

  1. Zabójczego rejsu nie obejrzałam do końca, mam inne poczucie humoru.
    Wszystkie filmy z Redfordem warto obejrzeć.
    Reszty nie widziałam, teraz oglądamy filmy na Disney+, polecam.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Bastion i Wichry namiętności. Świetne filmy. Uwielbiam klasykę kina. Ostatnio więcej oglądam seriali na netflixie 😃. Czasem na CDA oglądam bardzo stare czarno białe filmy. Strasznie lubię Psychozę Hitchcocka.

    Pozdrawiam serdecznie

    Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi hbo i netflix starczaja na tyle ze nie musze korzystac z cda :) Psychoza genialna! i "Zawrót Głowy"

      Usuń
  3. Szkoda mi czasu na więcej seriali. Oglądam sobie dwa w kolosalnych przerwach, po prostu na nowe sezony czeka się bardzo długo. Więcej niczego nie szukam żeby nie paprać sobie głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądam 1 odcinek dziennie i to nie zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie oglądam niczego i dobrze mi z tym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego