Wyjaśnienie symbolu o nazwie "_-12". Co oznacza dla mnie i dla Świata?



Ten artykuł chcę poświęcić w miarę krótkiej, lecz bardzo konkretnej analizie rozwoju. Zdaje sobie sprawę, że blog jeszcze nie posiada materiału na mój temat w powiązaniu z tajemniczą liczbą 137, lecz do tego dopłyniemy w dobrym momencie.

Moja wczorajsza metafora: siedzenie na czacie można porównać do serfowania na fali, a pisanie bloga to bardziej podróż statkiem.

_-12

Całe zamieszanie stworzył powyżej napisany symbol liczby 12. Ten wpis dedykowany jest wyjaśnieniu: 1. Co on oznacza? 2. Jak długo powstawał? 3. Co znajduje się przed i po nim?

Ten artykuł wyjęty jest spod prawa działania czasu. Cała informacja jest nowa tak samo w tym roku jak w kolejnych. Posiada pełne baterie. Przedstawia rzeczywistość wtajemniczenia duchowego, który każdy może zrozumieć w swojej skali. Od zera do milionera. (żarcik)

1. Wprost: Co oznacza "_-12"?

Dwa pierwsze symbole kreska niższa _ i wyższa - same w sobie oznaczają cyfrę jeden, a po niej cyfrę dwa. Dwa stopnie. Po symbolach liczba 12 jest już zapisana dosłownie. Symbole zapisałem przed liczbą 12, żeby stworzyć unikalny zapis zamiast zwykłego numeru.

1 symbolizuje ten dzień. To teraz i tu. Pierwsza reguła to stworzenie Energii, żeby przejść dzisiejszy dzień. 2 symbolizuje jutro. Chodzi o to, że musimy dzisiaj zadbać, (dostarczyć Energie albo Esencje albo Sens) żeby na jutro starczyło dla nas Drogi Prawdziej do Życia. (parafraza Biblii)

Myślę, że to całkiem jasne. Można to nazwać konkretnie - "Carpe Diem". Lecz dwunastka (tak nazywam to) szerzej mówi o rzeczywistości.

2. Jakie rzeczy lub pojęcia znajdują się przed dwunastką i po niej?

Wszystko należy do moich doświadczeń oraz przemyśleń.

Na początku była liczba. Trzy symbole - 137. To był etap, w którym rządziło przekonanie o własnym oświeceniu. Potem na przestrzeni kilku lat pojawiły się jeszcze 3 różne liczby. Każda kolejna mówiła w małej cząstce o mnie. (celu, sensu, znaczeniu, stopniu)

Na temat liczb powstanie osobny artykuł.

Mniej więcej w ubiegłym miesiącu pojawiła się piąta liczba z kolei - czyli _-12. Ale ten parametr różnił się od wcześniejszych. Dwunastka jako pierwsza liczba niosła za sobą filozofie życiową.

I może do jasnej cholery w końcu zacznę normalnie żyć! Po kolei idzie to tak. Pierwsze są mało zrozumiałe liczby. Następnie powstaje liczba opisująca filozofie życiową. A pod tą piramidą zdarzeń, Kacper (czyli ja) formułuje misję do wykonania.

Chodzi o sztukę budowania energii, o nadawaniu jej prędkości, kształtu, wymianie i przekazywaniu dalej.

Uznałem, że w teraźniejszym czasie stanę się prorokiem.

Bardzo się bałem tak określić mnie, ale moja prawda, jeżeli będzie pasowała do Prawdy Absolutu. Czyli malutki sens człowieka uzyska pełną synchronizację ze Światem (Bogiem?) To naprawdę stanę się prorokiem.

Ale taka siła i dostępne prawo życia zawsze pozostawia dla Nas wybór. Dziś jestem prorokiem. Jutro będę Niewiadomą. A pojutrze Spełnieniem. Muszę to napisać, bo bardzo ładnie to opisałem.



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. Brak nowych wpisów oznacza, że mam kryzys. A nowe oznaczają zawsze co innego i Prawdę.

137
_-12


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego