Luźna wycieczka i okrągłe myśli (losowy numer: 009)

Zastanawiałem się chwilę, które zdjęcie dać jako pierwsze. Postanowiłem pochwalić się moim zegarkiem, bo kolejne foto może wprowadzać w błąd.

No tak, nie wiem czy to już pisałem. W każdym bądź razie zacząłem kolekcjonować tanie zegarki. Zegarek musi być tani, ale wygląd powinien nosić jak markowy sprzęt.

Wycieczka do Zielonej Góry

A może od tego powinien zacząć?

Byliśmy rodziną koło tej miejscowości. Dużo się najeździliśmy jak na 4 dni.

Wylądowaliśmy w takim ośrodku jak na koloni szkolnej. Ale właściwie tylko my wynajmowaliśmy pokój. Nikogo tam nie było.

Koło tego budynku stał taki pałacyk. Mama z Piotrem się śmiali, że wygląda jak z "Pana Kleksa". Niestety nie mam zdjęcia.

Powyżej zdjęcie z muzeum wojskowego.

Muzeum wojskowe chyba najbardziej mi się podobało z całej wycieczki. Były tam dziesiątki dział, czołgi oraz samoloty i helikoptery. Całkiem spora ilość. Nie spodziewałem się tylu.

Jezus jak w Brazylii

Właśnie tego obrazka nie chciałem dawać jako pierwszego, bo mogłoby to być źle odebrane. Aż tak religijny to nie jestem. Prywatnie mam zdjęcie z tym jezusem w trakcie, którego robię palcami tzw. "rogata dłoń" - symbol satanistyczny. Tak na przekór i dla równowagi!!!

Luźne myśli, spore myśli, żadne myśli

Wyżej macie inspirujący teledysk w czasach pandemii. Ah, że musiałem o tym napisać. Trudno. Powrót do domu mnie ucieszył. Bałem się, że nas okradną i mój nowy komputer zniknie. Taki irracjonalny strach był. Oczywiście nic się nie stało, a ja w wolnym czasie wróciłem do gier.

Nie obyło się bez obowiązków. Dalej pracuje u mamy w zakładzie krawieckim. Zasada 1 godzina dziennie - za darmo. Po prostu jej pomagam, a sam uczę się fachu krawca. W sumie nawet mi się to podoba, tylko rutyna trochę mnie zżera.

Nie będę ukrywał, że ciągnie mnie trochę do dragów. Nie wiem, co z tego wyniknie. Już prawie miesiąc jestem zupełnie trzeźwy.

Aha byłbym zapomniał. "Podróże kształcą". Wspaniałe motto na każdy wyjazd, które zawsze mówi mój ziomek Bosman. Pozdrowionka Bosmanie.

Tak można pisać i pisać, ale ja już co napisać, nie mam. Mam nadzieję, że Was nie przynudziłem.

Pozdro K137

ps. wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa