Skondensowana dawka myśli na Szczęśliwy dzień 13 we wtorek

Ludzie do błędów się przyznawać nie lubią, a ja właśnie od tego zacznę ten tekst.

Można powiedzieć, że cały dzień spędziłem w łóżku. Dobre cztery godziny bezczynności. To rodzaj formy depresji, który mnie dotyka. Na szczęście w tym czasie udało się poczytać trochę książki.

Film na dzisiaj

Wieczorem będę oglądał klasyk (chyba) lat 80tych pod tytułem "Good Morning Vietnam". Duża szansa, że napiszę recenzje - ale to tylko pod warunkiem, że mi się spodoba.

Serial na wczoraj

Oglądałem "His Dark Materials", produkcja fantasy oraz MASHa...

Uczucia i myśli

Poza tym, że jestem lekko zaspany czuję się nawet dobrze. Dzień nie udał mi się tak jak chciał, chyba dlatego że pogoda była zła. Już wczoraj w dzienniku pisałem, że pójdę na spacer i to jest ważny punkt, ale nici ze spaceru bo zimno i pada. Byłem tylko w sklepie po tytoń.

Trzy ważne rzeczy

Z trzech punktów na dzisiaj uda mi się zaliczyć dwa. Czyli napisanie tego postu oraz obejrzenie filmu. Szkoda spaceru, bo jego traktuję jako antydepresant.

Hip-hop

Ostatnimi czasy sięgam po stare albumy rapu polskiego. Stare tzn. te z okolicy 2000 roku. Bardzo podobali mi się Pijani Powietrzem, druga płyta Paktofoniki, a dzisiaj OSTR - Masz To Jak W Banku. Z mniej znanych słuchałem Rahim - Experyment Psycho. Poniżej wrzucam kawałek z tego ostatniego, który bardzo mi się podoba:

Klimatyczna piosenka. Nieco psychodeliczna. Artystka chyba tylko na tej płycie się pojawiła, potem już nigdy na nią nie natrafiłem.

Jeszcze apropo rapu. Intruz nagrał dissa na jakiegoś chłopaczka. Ale zasadniczo w nowej fali hip-hopu nic ciekawego się nie dzieje. Kawałki robione są na średnim poziomie. Wiem, bo śledzę nowe produkcje na bieżąco.

Zobaczymy...

Co czas pokaże...

Co idzie w parzę...

Co przyniesie wiatr...

Jakie liście zniesie kat...


Pozdrawiam Was Wszystkich bardzo gorąco!

Komentarze

  1. To coś chyba z pogodą. Lenistwo zajrzało i do mojej chatynki - a może to wiosenne przesilenie, które minie, minie, minie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj obejrzałam nieco dołujący, ale inny od wszystkich film Czułość, psychologiczny, nie dla każdego, ale podobał mi się.
    Czasami dobrze poleniuchować:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poleniuchować dobrze, tylko nie dobrze, gdy to leniuchowanie staje sie sensem dnia. =) trzeba o siebie walczyc! dzieki za komentarz

      Usuń
  3. Wspolczuje depresji. Wredna hadra. Uderza, gdy nie mamy sily na nic. Mroczne materie bardzo fajne, lubie seriale fantazy. Teraz znow trzeba czekac na nastepny sezon niewiadomo ile. Trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. mnie bardziej martwi że nie ma nowego sezonu stranger things i the dark

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego