Szczera wypowiedź byłego wojskowego na temat ptaków i pralek. (Egzamin 01)



Pierwszy raz to piszę. Nigdy wcześniej tego nie pisałem. Myślę, że awantura o hajs się w końcu skończy. Matury nie ma, bo odwołali, ale ich nie było na miejscu, gdy był start. No to start.

Odpalam wątrobę i wolnym rytmem idę dalej.

Temat - wśród osiedlowych wieszczów, wariatów i innych jest to określenie na narkotyki.

Gotowy fakt. Przygotowany do prania i gotowania mózgu. Właśnie chwilę temu wszedłem na czat, mówiąc że mam atak musku. Ludzie nie rozumieją zwykle moich żartów. Ja też ich do końca nie rozumiem.

Srebrzysta Sowa Szczęścia - "SSS"

Powitajmy Cię wszyscy w tym miejscu. To miejsce już dawno było skończone, ale dopiero teraz pojawiłaś się w macierzy zdarzeń. W obróbce metalu uczuciowo-emocjonalnego.

Czemu nie jesteś Wroną?

Ponieważ miałaś nic nie mówić, ale odezwałaś się. Po co i dlaczego?

Proces dojrzewania duszy trwa od zeszłych pokoleń - dokładnie tak jak Twoje serce, bo w nim jest Prawda zawarta. Wszystkim steruje Wiara, która buduje i burzy środowisko miejskie i naturalne.

Wszystko jest ukryte i nikt nic nie wie, ale przysięgam, że naprawdę to napisałem. To całkiem dziwna pozycja i dla Ciebie i dla mnie. Można się delikatnie zawstydzić, ale ogólnie ma to głębszy sens niż puszczanie słów na wiatr.

Bądź w Szczęściu i Wierze.

Naprawa pralki tylko 3 tysiące

Mieliście kiedyś tak, że brakowało Wam 100 złotych do realizacji marzeń? Bo ja nigdy tak nie miałem. Nie bardzo rozumiem, po co są pieniądze. Ogólnie mało kumam, chociaż jestem kumaty. (To rap dla tych, dla kumatych)

Sens pieniądze jest naturalnym odruchem człowieka w wieku dorastania. Wtedy dzieciak kuma: "chce mieć dużo pieniędzy i będzie super". Ten ideał noszą ludzie przez całe życie i to ich napędza. Węższe grono osobników obala ten mit i żyje według własnych innych reguł, co jest znacznie bardziej wybornym sposobem niż latanie za pieniążkiem w nieskończoność.

To za czym biec?

Możesz wybrać coś. Najbardziej skutecznie wybrać Rozwój - ale to moja własna teoria. ("Jak Cię gonią to spierdalaj" - Mercedresu)

Mogą Cię gonić i śledzić. Przez satelity albo kamery w smartfonach. Podsłuchuje Cię rząd oraz tajne grupy wywiadowcze KGB.

Urojenia to matka wszystkich dobrych ludzi i ich pomysłów. Tak naprawdę każdy ma urojenia, ale nie każdy takie piękne jak Ty.

Ostatnie Słowo do Ty*

Ty* jesteś łaską, która przychodzi do mnie i daje życie.

Ja jestem kwiatem, który daje Ci* cień.

Ty* jesteś łąką, co zabiera tlen.

Ja jestem farbą, malująca Zen.

Tańczymy razem, gdzie nie patrzy nikt. Bo z tym sukinsynem nie da się żyć.


Pytania:

Czy tylko mi się wydaję, że to bardziej napisane dla kobiet było dzisiaj?

Komentarze

  1. Urojenia to matka wszystkich dobrych ludzi i ich pomysłów - dobre, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochamy urojenia są piękne! a Pomysły to największy dar! (zwłaszcza te pozbawione urojeń)

      Usuń
  2. Właśnie przeczytalem na głos koledze ten tekst. Obiektywnie myślę że jest bardzo ciekawy, tylko szkoda że tak mało ludzi to zobaczy.

    Do tej pory wierzyłem, że wolę dać garstce mądrość i energię, a nie dawać tysiącom średnia rozrywkę.

    Teraz myślę, żeby budować imperium i nadawać Wam sens życia.

    K137.(7).#991

    OdpowiedzUsuń
  3. Urojenia? A jak zmienią w rzeczywistość, to ten obecny real stanie się urojonym, czy minioną rzeczywistością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa zagwozdka, musiałem przeczytać 3 razy. Hmm...

      Prawda jest tylko jedna. Więc jeśli coś było urojeniem - to tylko zdawało się nim być.

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego