Kalejdoskop zdarzeń kilkunastu dni życia, czyli życiówka!



Dawno nie pisałem i trochę mam tremę przez to. Do tego zupełny brak pomysłu, o czym chcę napisać. A napiszę życiówke jak zwykle.

Nie pisałem żadnych recenzji, bo myślę, że ma to mniejszy priorytet. Najważniejsze jest pisanie prawdy. O Świecie, Życiu i o Sobie samym.

Zmiany

Zmiany jako jeden z pewników oprócz śmierci i podatków. Tkwiłem nieco w martwym punkcie. Jedyne co udało się zrobić, to prowadzenie "dziennika myśli". Codziennie robię wpis do prywatnego dziennika. Mogę z niego czerpać, bo tam zostawiam myślenie.

Melanżowanie

Imprezowanie mnie niszczy. Głównie przez używki. Po takiej 2-3 dniowej imprezie, potrzebuję tygodnia, żeby dojść do siebie. To jest bezsens i strata czasu, ale weź mi to Boziu wytłumacz, żebym nie popełniał w kółko tego samego błędu.

Kultura - filmy, książki, seriale

Czytam obecnie Harari'ego. Ostatnio skończyłem oglądać całą serie Harry Pottera od początku do końca. Jeśli chodzi o seriale, to zacząłem oglądać właśnie "Orange is the new black" 4 sezon, ale nie jestem jeszcze pewien, czy mi się podoba. Odrobine smakuje nudą, ale może się wkręcę bardziej.

Gry

Na szczęście Epic Games daje co tydzień zupełnie nową grę za darmo i to legalnie do ściągnięcia. W ten sposób zacząłem grać w Dauntless oraz Alien: Isolation. Myślę sobie tak, że powstanie jakiś post o kilku grach wartych polecenia. Tak jak miało to miejsce w polecajce filmowej.

Prawda

"Prawda jest smutna i prawda jest jedyna, że macie mnie przed sobą najlepszego sk$#@!$!syna" - To o ile mnie pamięć nie myli śpiewał Peja w starym kawałku.

Czekam na list przyjaciela z więzienia, ale wiem, że oszczędza na znaczkach, więc jeszcze poczekam.

Kot zginął. Mieliśmy kota o imieniu Maniek i w pewnym okresie przestał przychodzić do domu. Ktoś inny, sąsiad jakiś go karmił, ale dawno go nie widziałem na podwórku. Martwię się, że coś mogło mu się stać.

Blog

Nie pisałem, bo miałem kryzys. Może teraz częściej popiszę? Zobaczymy. Pozdarwiam Was Wszystkich!

Kacper-137

Komentarze

  1. Nie wiem ile razy można obejrzeć wszystkie części pottera. Rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Harrego Pottera i władcę pierścieni oglądamy za każdym razem, gdy są powtórki ;-)
    Nigdy nie byłam dobra w imprezowaniu. Szkoda zdrowia...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz w zyciu obejrzalem tego harry pottera w calosci. bo tak to zawsze fragmentami xd (wladza pierscieni i jeszcze hobbit i gwiezdne wojny xd)

      imprezowanie? melanżowanie (synonim) to balans na krawędzi, to lecenie bokiem nawet kilka dni. jedni szydełkują, drudzy jeżdzą na nartach a inni robia imprezy :)

      impreze polecam ale trzeba miec naprawde dobre towarzystwo i wtedy nawet bez uzywek jest klawo.

      dzieki za koment!

      Usuń
  3. Harry odpręża i uspokaja nawet przy n-tym oglądaniu. Zajrzyj do "21 lekcji na XXI wiek" Harari'ego - polubisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z seriali ogladam Mroczne materie i calkiem nowy serial fantazy Nierealne, bardzo fajne w HBO. Do Harry ego nie moge sie przekonac cos, nie wiem czemu. Co do gier corki mnie ucza Meincrafta czy cus takiego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minecraft jest fajny przynajmniej na poczatku.

      obejrze opis tego Nierealne moze mi sie spodoba.

      dzieki za kom!

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego