Wszystko odNowa ------------------------------------------- kod 312

Halo! Testujemy przepływ danych masowo wykorzystując okoliczności sprawdzające podniecenie centaurów w chwili uwolnienia.

Różnica - coś inaczej w pisaniu. Tak jak było kiedyś...

Chodzi o to, że rabarbar można stosować doustnie.

Cieszy Cię to? Mam nadzieję, że miałeś w planach się odezwać. Nie było Cię 3 dni w domu, a jak wiadomo 3 jest liczbą boską.

Naładuj broń i idź do walki z tłumem nieboszczyków.

To już jest przesada. Nie naprawiałem Twojej broni, tylko dlatego że miałeś uczynić ten Świat lepszym, ale Ty i tak wolisz posiedzieć na ręcznym zamiast się ścigać.

I to jest słowo klucz. Ścigać się. Coś innego potrafisz?

Kurcz to takie nazwisko. Cicho. Eksperyment Psycho:


Żaden podtekst nie zmieni natury tego wniesienia pozytywnych zmian.

Żaden akrobata nie będzie bastował przy totalnej inwigilacji.

Żaden chojrak!!! Tak Bracie. Niewinni czarodzieje.

Zauważ, że w tej sytuacji jesteśmy tylko my tu i teraz. Dlatego chciałem do Ciebie zadzwonić, bo Norbert nie odzywał się 23 lata po zjedzeniu owsianki. Stąd wiadomo, że to muzyka dla szczurów.

Magiczne Myślenie, Magiczne Myś................................................

Pozdrawiam

K137(((7)))#991

Komentarze

  1. Klik dobry:)
    Niezrozumiałe dla mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to seria skojarzen z karabinu maszynowego! dziekuje za uwage

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Nota biograficzna na mój temat - cała prawda