Dzisiaj nieco bardziej serio i zrozumiale niż ostatnio. (Kod 34)

 


Powyżej teledysk mojego autorstwa do piosenki kolegi Zege.

Stało się tak, że boję się krytyki. Ale nie jest to do końca stwierdzone. Obawiam się tego, że pozostając szczery w wymowie, ktoś zahaczy o coś prywatnego co napiszę i skrytykuje z całą swoją siłą, a ja się nie obronie - ale to tylko strach, nie wiadomo ile prawdy?

Pisanie w rytm muzyki dodaje sensu nawet najmniejszej myśli.

Mojej koleżance Monice mówię tak: będę pisał, żeby im zryć głowę, a jeśli mają już zrytą, to będę pisał tak, żeby ich naprawić.

Czas Wielkiej Naprawy

Tak można by określić główny dogmat jakiejś wyimaginowanej religii. Chociaż naprawa duszy chyba występuje w żydowskiej Kabale. (mogę się mylić?)

Złe myśli są dobre, dobre są złe, a kwiaty rosną w przestrzeni

Liczę na to, że w końcu odbijemy się od dna dna. DNA?

Dno jest wtedy, gdy wymyślimy sobie, że jest.

Wirusy są bardzo groźne i szkodliwe. Trzeba je przepędzać i się ich bać, żeby mieć szacunek przed złymi ludźmi. Źli ludzie są jeszcze gorsi, bo oni zawsze znajdą sposób, żeby w życiu się pojawić.

Miałem lęki ostatnio. Jakaś psychiczna dolegliwość. Wszystko mnie straszyło. Ale nie chce na to tabletek, samo przejdzie zobaczysz!

Bóg chce, żebyś go wysłuchał

Ja go słucham cały czas. Ten gość to dopiero ma. Gada do wszystkich ludzi wokół, a oni tego w ogóle nie zauważają. Wręcz negują istnienie. Chyba dlatego, bo są ślepi.

"Bóg zawsze pragnie dla Ciebie całego dobra nieskończonych myśli w nowym roku" (137 tworzy mózg)

Potrzeba człowiekowi tylko Wiary = Energii, bo to przekłada się na całe życie i to nas zawsze uratuję.

A przed czym się ratować?

Najgorsze jest czyste Zło. Pojawia się pod wieloma różnymi postaciami. Trzeba jak najszybciej je odgonić, żeby zwyczajne żyć.

Dziękuję za uwagę Kolego/Koleżanko, na dziś to tyle... (motyle)

Komentarze

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego