Jesienne refleksje, krótkie lecz treściwe. (Podaj hasło)

 

"Wszystko jest dla ludzi, mówił ktoś, potem umarł." - Ero

Miłość do ludzi

Ostatnia moja duża refleksja dotyczyła przyjaźni. Doszedłem do wniosku, że chyba mam 1 prawdziwego przyjaciela - lub inaczej mówiąc - brata. 

Następny priorytet mają tzw. dobrzy koledzy, czyli coś więcej niż kolega, mniej niż przyjaciel. Ta grupa jest najbardziej kłopotliwa, bo oni z reguły bardziej chcą coś brać niż dawać w zamian.

Na końcu są znajomi i koledzy/koleżanki. Oczywiście pierwsza jest rodzina, chociaż myślę, że prawdziwy przyjaciel zasługuje na podobny status.

Walka

To kolejna refleksja z ostatnich dni. Zakodowałem sobie w mózgu bardzo głęboko, że mam walczyć - czy mi się to podoba, czy nie.

Ogólnie mam wymyślone zajęcia i prace, czas wolny, ale brakowało "iskry" i walka chyba właśnie nią jest.

Wszystko co robisz traktuj jak walkę. Jest to ciężkie. Będą wyzwania, ale na tym polega życie. Stawiasz cele albo same się pojawiają, a Ty masz biec ile tchu. Stawiać kolejne kroki w tych łamigłówkach, które Cię spotkają.

Polecajka

Gorąco polecam grę "Trine 2". Łamigłówkowa platformówka. Ładna grafika i coś, gdzie trzeba myśleć. Poziom trudności zbalansowany.

Serial Black Mirror sezon 3 - Wspaniałe do oglądania, ale powiem szczerze, że trochę się boję tego oglądać. Wizje przyszłości wyglądają czasem przerażająca, a są tak bardzo realistycznie przedstawione.

Remigiusz Mróz - Kasacja - Sięgnąłem po tę lekturę, bo Chyłka zrobiła się słynna jakoś w ostatnich latach. Chciałem sprawdzić sam na sobie. Pierwsza część jest świetna, ale szybko wracać nie będę, bo tasiemce w książkach mnie mało rajcują.

Być sobą - pisać bloga

Ten temat poruszałem w ostatnim wpisie. Uporządkowałem sobie to nieco w głowie:

Dla kogo piszę? Dla 1%. Dla wszystkich oświeconych i potępionych. Dla przyjaciół internetowych i realnych.

A jeżeli reszta zobaczy w tym jakiś sens, to naprawdę będę bardzo szczęśliwy.

Chciałbym pisać częściej i częściej, ale muszę się sam tego nauczyć wpierw.

Komentarze

  1. Jest jakiś porządek w twoim życiu, a na pewno na blogu, więc jest dobrze.
    Mróz mnie nie zachwyca, dostałam drugą jego książkę i się męczę, może się rozkręci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi "Kasacja" się podobała.

      Porządek może doszedłęm do tego... ale też dużo strachu przed wiatrakami zwykle.

      Dziekuje za komentarz.

      Usuń
    2. A kto się nie boi? codziennie jakieś strachy nas meczą!

      Usuń
    3. Ja podatny przez chorobe łba.

      No ale tak wiekszość choruje na jesień.

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego