Wieczórem, przy herbacie, w dobrym takcie. (Sezon jesienny)


Liczba wyświetleń bloga na dzień dzisiejszy doszła do 13700. (tak dokładnie tyle) Co to oznacza? Nic.

Modlę się codziennie. Tylko po co? Nie bardzo wiem. Modlę się "ogólnie". Proponowałem już komuś, że w trakcie modlitwy pomyśle o nim. Czy to coś daje? Szczerzę wątpię, ale jakoś delikatnie pomaga.

Martwię się, że nie będę miał o czym pisać na blogu. Z drugiej strony to jest zerowy problem, bo ja o czym pisać mam!

Wszystko to jedność

Jak zabijesz muchę, to ona umrze. Zdajesz sobie sprawę z tego? To jest część tego świata, której się pozbywasz, bo Ci nie pasuje. A co jeśli niszczysz coś więcej?

Nasze sumienie

Winno być nawigacja naszego okrętu. Nikt nie powinien nas wytykać. My sami się tym doskonale umiemy zająć.

Reżyser filmowy

Planowałem "projekt 206", czyli tworzenie filmu niezależnego. Niestety mam mało siły i trudno mi znaleźć w tym sens. Napisałem jakieś 1/3 scenariusza i nagle utknąłem. Nie wiem, co dalej. Nie wiem, czy mi zależy w ogóle.

Tyle dróg

Codziennie wieczór spędzam między innymi na rozmyślaniach. Po całym dniu refleksje mają znacznie większą moc.

Moc tworzenia nowych torów. To piękne, że obdarowana nam Wolność, może być mądrze wykorzystana. Tylko jak tego dokonać? "Idź gdzie Cię prowadzi chodnik, tam są piękne widoczki" (Kara)

Na końcu i tak jest Miłość.

Komentarze

  1. No no no

    ����������

    Tu Tygrysek CK

    Pozdrowienia przyjacielu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko muchy są zabijane. I nic...

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu dołek czy spadek nastroju z powodu jesieni?
    Mucha z wszechświatem mi się nie kojarzy, ale gdybym żyła w skali mikro?
    Jeśli Ty nie wiesz, kto ma mieć tę wiedzę?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na rzucanie nałogu oraz diety i jesieni mam złe samopoczucie ogolnie. Wracam teraz do normalnej diety. Mam nadzieje ze pooprawi sie nastreoj i bedzie dobrze. Bo nie daje rady!

      Dzieki za komentarz Jotka =)

      Usuń
    2. U mnie poprawia się po spacerze i kawie z ciachem!

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego