Co oglądać na HBO Max? Co nie oglądać na Netflix?

 


Tak jak obiecałem, dzisiaj będzie o filmach. W kadrze powyżej Peter Dinklage z filmu "Cyrano".

Co oglądać?

Od początku przyznam, że większość rzeczy obejrzałem na HBO max. Tak się złożyło, że na Netflix oglądałem tylko same gnioty - o których napiszę pod koniec.

Temple Grandin

Film biograficzny opowiadający historie kobiety, która mimo autyzmu realizuje swoje marzenia związane z hodowlą bydła. Naprawdę przemówiła do mnie ta fabuła, jak i całe wykonanie. Aktorka jest mega przekonywująca. Nauczyłem się trochę o tej chorobie. Określają ją jako dziecięca schizofrenia. Co w przypadku mojej choroby uzupełnia mi wiedzę w głowie.

Produkcja szalenie realistyczna i mająca pozytywnego ducha. Jak dla mnie 8/10 - wszystkim gorąco polecam.

Cyrano

Drugi film jaki mam dla Was jest na podstawie sztuki Cyrano De Bergerac. W trakcie oglądania tej produkcji uświadomiłem sobie, że to jedna z moich ulubionych fikcyjnych postaci ever.

Polecam sięgnąć do filmu z lat 30-40 pod tym samym tytułem.

Akcja opowiada o pewnym karle, który mimo swoich nie wielkich rozmiarów ma ogromne serce i jest osobą bardzo waleczną. Czy uda mu się w miłości?

Człowiek z Ziemi

Ostatnia produkcja jaką dla Was mam, to właśnie "Człowiek z Ziemi". Pewnego dnia zwyczajny człowiek oznajmia swoim przyjaciołom, że ma 14 tysięcy lat i opowiada swoją historię. Dla mnie to była trochę przesadzone, ale ogólnie wciąga. 

Co odradzam na Netflixie

Pinokio Zemeckisa. Mimo genialnego reżysera opowieść drętwa jak sam pinokio.

Ostatnia Rodzina - świetnei oceniany polski dramat. Dla mnie zbyt ciężki. Wyłączyłem w połowie.

Poza filmami

To tyle na temat kinematografii.

Zdradzę Wam pewną tajemnicę. Pracuję właśnie nad moim pierwszym opowiadaniem. Za jakiś tydzień powinno być gotowe. Jeszcze się waham, ale wcześniej czy później trafi do sieci.

Komentarze

  1. "Cyrano" zdecydowanie najlepiej przyjąłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Temple Grandin jest świetny, jakiś czas po obejrzeniu widziałam tez dokument o bohaterce, bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że podzielasz moje zdanieo filmie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego