Krótki przegląd mojej chęci (045)

 


Kiedyś takie były reklamy...

Ja powiem szczerze, że nie do końca chce mi się to pisać. Nie jestem przyzwyczajony tworzyć częściej niż raz na tydzień. Ale wierzę, że ten post jest potrzebny, bo chciałem zdradzić swoje plany.

Zacząłem pracować nad opowiadaniem. Zainspirował mnie Hłasko swą realistyczną wizją świata. Ja też zapragnąłem napisać jakąś życiową historie.

Moje dzieło (dzieło hihi) będzie historią obojga zakochanych ludzi i problemów z przyjaciółmi. Niby banał, ale chcę, żeby było to wyjątkowe.

Zbliżają się święta. Zasadniczo to będą po jutrze. Jak się z tym czuje? Bardzo dobrze. Lubię ten czas, chociaż nie przepadam za samym czekaniem.

Tak jak obiecałem Wam, napisałem o książkach i filmach. Może niedługo coś na temat seriali naskrobię.

Gra

Uzależniłem się lekko od gierki polskiej produkcji. Mowa o "Broken Ranks". Może więcej napiszę w jakimś zestawieniu gier komputerowych.

Miłość i Moc

Wiecie co? Mam napisane 2 bardzo ciekawe teksty, ale się waham, żeby je opublikować. Boje się tego, że jeśli udostępnię coś wartościowego, to mi to ktoś ukradnie.

Proste życie

W święta zero pracy. Tylko praca nad sobą.

Polecicie mi jakiś Gruby Film na ten czas? Netflix albo HBO max poproszę.

W sylwestra planujemy kupić whiskey z mamą i jej facetem. Taka domowa atmosfera będzie.

Kłoniec

Na dzisiaj to tyle. Wyczekujcie nowych wpisów. Na pewno będzie zestawienie o grach komputerowych. W okolicach sylwestra napiszę też jakąś życiówke. Pozdrawiam Was!

Komentarze

  1. Na MaxHBO polecam serialowy western "Angielka"

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajnie zapisuje w kolecje do ogladania =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochwal się tekstami, jest przecież prawo autorskie, które Cię chroni...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zdecydowalem. opublikuje. szczegoly w krotce!

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego