Mikołajki, ale to nie na ten temat. (91)

Napiszę o prawdzie, a chciałem o mocy. O jednym i drugim będzie tej nocy...

Mikołaj do jednych przyszedł, do drugich nie. 

Czytałem przed chwilą artykuł, który sprawił, że pomyślałem. Święta nie są dla wszystkich szczęśliwe. I to z bardzo różnych powodów. Ja należę do tej grupy, co Boże Narodzenie lubi, jednakże nie podchodzę do tego bezkrytycznie. Słabo się czuję, gdy jest zbyt dużo ludzi w jednym miejscu, a ja jestem trzeźwy.

Książki

Jestem niezadowolony z mojego ostatniego wpisu na temat literatury. Zrobiłem to po łebkach. Następny wpis dotyczący filmów będzie na pewno bardziej rozbudowany.

Jestem w połowie opowiadań Hłasko. Książka się rozlatuje i niestety kolejnego czytania może już nie wycierpieć.

Co u mnie słychać?

Ogólnie nie zbyt szybko, ale do przodu. Mój przyjaciel mawiał, że jestem zamulony. Od jakiegoś czasu jest inaczej. Więcej myślę, więcej robię. Podnoszę sobie poprzeczkę i realizuje plany. Ale też tak kolorowo nie jest.

Pojawiają się lęki i rzadziej paranoje. Jestem zdania, że nie trzeba na to brać tabletek - że warto te złe chwile przeżyć, żeby było miejsce na dobre chwilę.

Prawda

Kochajcie się wzajemnie i dbajcie o bliskich. Taka prosta rzecz.

"Miłość jest całym prawem. Miłość podług woli." - Crowley

Nie mam dzisiaj niczego do przekazania ode mnie. A niektórzy wiedzą, że lubię po mędrkować.

Moc

O tym temacie też chciałem napisać. I też jest bardzo trudny.

Wiersz

Co dzień wstaje rano, 
ale to nie rano, gdy ciemno jest, 
to moja zagadka, 
czy chce to jeść?

Zobaczyłem świecę,
i srebrny pył,
moim zdaniem to nie jest, 
życiem mym.

06.12.2022 - Kacper {137}

Na koniec

Cieszę się, że mogę dla Was pisać, chociaż tak Was niewiele. Piszczcie do mnie, co czujecie. Cieszę się na Wasze komentarze, bo zwykle nie ma w tym hejtu.

Radujmy się zatem. To ostatni Mikołaj w tym roku...

 

Komentarze

  1. Jeśli masz plany i powoli realizujesz to bardzo pozytywna wiadomość.
    Napisz więcej o mocy, temat trudny ale do dyskusji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę sporo wątków w jednym poście, ale da się je przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego