Plany małe i duże w zawodzie programisty.

 

Jak zwykle jestem nieco bez przygotowania do pisania, ale co tam - przecież potrafię!

Cały klucz znajduje się w tym słowie - "potrafię".

Chciałbym się nauczyć czegoś, żeby czerpać z tego zyski. Wyszkolić się w jakiejś specjalizacji, bo mam na to czas.

Póki co nauczyłem się rozróżniać zawód informatyka od programisty, co jest nie lada sukcesem. Tylko pytanie, czy ja chcę iść w tę stronę? A jeśli nie, to w jaką inną? Sam muszę odpowiedzieć sobie na te pytania. 

35 urodziny

Było miło, był uroczysty obiad i tort dietetyczny w postaci sernika z małą ilością cukru. Mój szwagier, siostra, ojczym i mama. Piliśmy rozmaite alkohole. Ja przystałem przy ulubionej wódce smakowej. Wypiłem pół butelki wiśniówki i na tym koniec. Spało mi się po tym dobrze.

Z prezentów też jestem dość zadowolony. Dostałem koszulkę ulubionej firmy i markowy zegarek.

Nie czuję się stary, ale dziwię się, że tyle już upłynęło czasu.

Miłość do filmów

Już nie raz tę kwestię poruszałem w mojej głowie. W wolnym czasie, po całym dniu chciałbym spędzić czas na kontakcie ze znajomymi i oglądając filmy czy seriale. Żadne głupie gry. Głupie gry to ja w dzień sobie chwilę zagram.

Nie potrafię oglądać rzeczy, które już widziałem. I tak mam chyba ze wszystkim. Nie cierpię powtarzania czynności. Przeraża mnie fakt pracy na produkcji, gdzie w kółko jest to samo i nie ma końca.

Zdolności pisarskie

Oprócz bloga prowadzę prywatny tygodnik własnych myśli i zdarzeń. Ponadto piszę powoli opowiadania, które nie wiem, czy będę kiedyś publikował. Aktualnie majstruję coś o moim przyjacielu Maćku. Może to wydam drogą internetową, gdy skończę - ale tego nie obiecuję.

Plan

"Jeden plan, brak planów". - Eldo

Będę musiał pomyśleć więcej o tym programowaniu i ogólnie przygotowaniu do przyszłego zawodu.

A z blogiem? A co tam z blogiem zawsze coś się wymyśli.

Pozdrawiam Was serdecznie!

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji tej 35ki.
    A na blogu to wlasciwie można pisać o wszystkim...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jesteśmy z tego samego rocznika. :)
    Ja kończę w lipcu. Nigdy nie organizuję imprezy, telefon wyłączam. Swój dzień celebruję zawsze na szlaku daleko od ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś źle Ci się policzyło chyba. Masz napisane, że jesteś 1987 a ja jestem 88...

      Usuń
    2. Napisałeś 35 urodziny. Zrozumiałam, że Twoje.

      Usuń
  3. Dobry sen, to dobry kolejny dzień.
    Niechaj przybywa Ci samych dobrych dni, nie tylko z okazji urodzin:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na dole, raz na górze. Ale sobie radę dam

      Usuń
  4. O. To prawie mamy tyle samo lat. :D Ja w czerwcu skończę 31 lat. Też się zastanawiam kiedy ten czas minął. Przecież dopiero co kończyłem podstawówkę/gimnazjum/liceum/studia. :)

    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin, dużo zdrowia, pomyślności i spełnienia marzeń.

    Polecam od braci Strugackich rzeczy tak jak opisałem u siebie. Oczywiście nie przymuszam ani nie zakazuję lektury innych tytułów od nich czy tych co mnie nie zachwyciły.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie strugackich bym poczytał, ale niestety sytuacja finansowa mnie zmusza do tego żeby kupować tanio książki albo za darmo wykombinować.

      Dziękuje za zyczenia. No 31 lat masz to jesteśmy to samo pokolenie.

      Będę odweidzał Twój blog Ty też wpadaj do mnie.

      pozdro

      Usuń
  5. Najlepszego z okazji urodzin.
    Programowania nauczysz się najlepiej programując - im więcej praktyki, tym lepiej. Jest sporo dobrych kursów online, w tym też bezpłatne.
    Wiem, co mówię, bo się z nich uczę.
    A w jakim zawodzie obecnie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuje jako krawiec dorywczo i jestem na rencie. szukam czegos.

      urodziny byly w marcu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Dwie sprawy. Nie mam pomysłu.