Dobrowolny styl życia. (Magijia 2x3)

 


Witajcie moi mili. W dzisiejszym odcinku życiówka, czyli mówimy prawdę w stylu dowolnym.

Święta, święta i po świętach. Było chwilami miło. Przytyłem 1 kg. 

Zdążyłem obejrzeć jakieś filmy i przyszłym tygodniu o nich napiszę.

W środę idę do kina na "Dungeons and Dragons".

W ogóle to dużo się dzieje. Mam napięte terminy i się stresuję.

Pojutrze idę do psychiatry i nie wiem co z tego wyniknie.

Środek tygodnia to wizyta u dentysty.

Wkurzę się, jeśli mam jakieś zepsute zęby, bo od roku myję je codziennie.

Dzisiaj piszemy linijka po linijce. A tak, bo tak jest wesoło.

Powiedz mi, co widzisz pszczoło? Och szkoło!

Nauczyłem się tego, że mam problemy. Codziennie mam 1-2h zwały. Załamki.

To temat przewodni do pani doktor. Pewnie mi wciśnie jakieś tabletki. Ech.

O książkach i grach też napiszę, lecz później. Najpierw filmy za tydzień.

Poznałem ciekawą dziewczynę, ale mieszka pół Polski ode mnie.

W święta wypiłem 2-3 lekki drinki whiskey z colą. 

Innych używek oprócz kawy i papierosów nie tykam.

Po dentyście mam zamiar aktywnie szukać pracy marzeń.

Tzn. takiej 5 dni w tygodniu po 2-4h, gdzie nie będzie przeszkadzało, że mam niesprawne nogi.

Może jakiś wiersz napisać? Co Wy na to?

Kończę pisać. Idę poćwiczyć w Go. Pogram w coś. Obejrzę serial, a niedziela cała wolna.

Komentarze

  1. Psucie się zębów to bardziej złożona kwestia. To nie tylko higiena, bo bardzo duże znaczenie ma dieta.

    Pół Polski to mało. Mój mąż, gdy go poznałam, mieszkał 1200km dalej.

    Niedzielę spędzam poza domem. Dopiję kawkę, zjem coś i ruszam na podbój świata. Mam sporo pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No napisałem ponownie do tej dziewczyny. Nie liczę na nic, może się poznamy lepiej nie wiem.

      Psucie zębów to obok zatok najgorsze co pan Bozia nam dał..

      Usuń
    2. Akurat psucie się nie było w Jego planie. ;P

      Usuń
  2. Czas zapełniony to nie takie złe, nie myślisz o głupotach.
    Wiersz czy opowiadanie napisz koniecznie.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiersz zawsze w cenie!... a film D&D polecam, żadne wielkie cudo, ale bardzo przyjemnie się ogląda i przez nie, właśnie sobie klasycznego Baldura zaraz zainstaluję... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez kusi gra baldur gate. moze bedzie jakas promocja na nią. pozdrawiam

      ps. wiersz pewnie napisze

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego