Dungeons & Dragons: Złodziejski honor (ni to recenzja, ni to opinia)

 

Brak spoilerów! Premierowy film.

"Wyśniłem sobie ten świat tak długo myśląc o nim. Zupełnie po nic, tak dla siebie, by się bronić" - Eldo Eternia

Nie będzie to recenzja i chyba cytat powyżej daje to do zrozumienia. Kiedyś regularnie pisałem opinie filmów, lecz teraz nie chce zamykać się w sztywne ramy. Będą to po prostu odczucia i doświadczenia po obejrzeniu filmu.

Marka "Dungeons & Dragons" jest mi dobrze znana. Przede wszystkim z uwagi na grę fabularną. Gdy pierwszy raz zobaczyłem reklamę, to od razu wiedziałem, że mam ochotę iść na to do kina.

Poszliśmy razem z moim przyszywanym nastoletnim bratem. Tak chwilę rozmawiamy, pytam się, czy zna te historię, a on mówi "że już cała seria Dungeons & Dragons była w kinie". To było już kinie i myślę sobie - porażka, a ja rozkminiałem, że to jakaś pierwsza część.

Na szczęście okazało się, że brak oglądania wcześniejszych wersji, nie zaburzał aktualnego odbioru dzieła.

Seans zaczął się od mało śmiesznych żartów. Już myślałem, że to humor zupełnie nie dla mnie, ale jednak nastąpiła jedna szczególna scena, gdzie się uczciwie roześmiałem. Wtedy już czułem ten film i przekonywał mnie do siebie.

Film dla nastolatków. Miałem takie skojarzenia, ale nie chce nikogo szufladkować. Ogólnie przed obejrzeniem produkcji, gdy ktoś się pytał "na co idziecie do kina", odpowiadałem tytuł filmu i mówiłem: "coś w stylu władcy pierścieni" i chyba dużo się nie pomyliłem.

Ogólnie wątek drużyny i przygody jest najważniejszą cechą filmu. Mamy harfiarza, który tworzy plany działań. Wojowniczkę. (Michelle. Rodriguez) Mało pewnego siebie Maga oraz piękną młodą Druidkę.

Podczas oglądania miałem spore skojarzenia z filmami Marvela o superbohaterach. Myślę, że są pewne podobieństwa ale "Dungeons & Dragons" prezentuje się na tle ww jako coś ponad przeciętnego.

Cieszę się bardzo, że obejrzałem ten film. Powinienem częściej wybierać się do kina. Kiedyś kino było najważniejszą dla mnie rzeczą w życiu.

Dziękuje za uwagę! Za tydzień będzie zastawienie produkcji filmowych na wiosnę. Pozdrawiam.


Ocena filmu: 7,5/10

Komentarze

  1. Muszę dać mu szansę w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kojarzę tego filmu. W ogóle od jakiegoś czasu nie jestem na bieżąco z nowymi filmami 😃 Wydaje się ciekawy.

    Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego