Co fajnego oglądać na netflixie - czerwiec 2023.

Dzisiaj polecajka filmowa. Najlepsze tytuły, które widziałem w ostatnim miesiącu na platformie Netflix. Zero spoilerów. Wszystkie produkcje polecam.

7 Uczuć (2018)

Nie wiem, jak się to stało, że przegapiłem premierę w reżyserii Marka Koterskiego, którego zresztą jestem powiedzmy że fanem. 

Film absurdalny, delikatnie śmieszny i ogólnie ciekawy, posiadający kiepskie zakończenie, którego nie zdradzę. Jak na polską produkcje wcale nie jest tak źle. Bohaterowie dorośli grają dzieci. Trochę przemyśleń na temat dorastania...

7/10

Zbaw nas ode złego (2014)

Interesujący thriller-horror. O tyle ciekawy, że nie jest nieco głupi jak większość horrorów, tylko rzeczy są tu bardziej przemyślane. Historia prawdopodobna, choć nasiąknięta trochę fantazją reżysera. Spoko film dla ludzi, co nie lubią się bać, a chcieliby czasem obejrzeć coś strasznego. Ja poczułem delikatne strach w dwóch fragmentach tej produkcji. Jako dobry thriller - warto!

7/10

Służby specjalne (2014)

Film w reżyserii Patryka Vegi - to chyba najbardziej mnie skłoniło do obejrzenia. Jak na polskie warunki genialny film akcji. A najgorsze/najlepsze jest to, że opowiada prawdę o służbach specjalnych. Wygląda na to, że nie tylko CIA zabija ludzi jak chce. Świetnie przedstawiona grypsera agentów. Podobnie jak więźniowie posługują się oni swoim własnym slangiem. Fajny film na rano, żeby się dobrze obudzić.

7/10

Vanillla Sky (2001)

Na koniec perełka. Za Tomem Cruisem specjalnie nie przepadam, bo wydaje mi się osobą mało inteligentną. Ale muszę przyznać, że w tej produkcji jako aktor spisał się świetnie. Jest to film pełen zdarzeń, zagmatwany w swojej fabule, ale jednak przekonywujący. Historia trochę o miłości. Rozterki milionera. Każdy może być samotny. Główny bohater ulega wypadkowi - jak to wpłynie na jego relacje? Najlepszy film w całym zestawieniu.

8/10


Na koniec

To tyle filmów udało mi się pozbierać na ten czas. Będę oglądał dalej. Może skupię się bardziej na HBO, żeby było coś innego kolejnym razem. Jak podoba się Wam polecajka filmowa? Korzystacie z moich poleceń? A może znacie te filmy i chcecie podyskutować? Zapraszam.

Komentarze

  1. "7 uczuć "widziałam i bardzo mnie się podobał. Pamiętam, że niektóre fragmenty bardzo mnie ubawiły. " Vanilla Sky" jeśli nawet widziałam , to zupełnie go nie pamiętam i chętnie obejrzę jeszcze raz. Pozostałych filmów nie widziałam i zaraz sobie zapiszę Twoją polecajkę.
    Następne HBO...
    W maju kupiłam magazyn" Netfilm". Najlepiej oceniony film 10/10(" Duchy Inisherin" z Colinem Farellem, ) , który miałabym ochotę obejrzeć miał lecieć na platformie Disney+ . Ale byłam zła ,bo nie mam dostępu do tej platformy! HBO też nie mam... Ale polecaj, polecaj. Chętnie poczytam, bo dobrze Ci idzie. Piszesz krótko, zwięźle, treściwie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze netflix jest lepszy niz hbo, w mojej opini.

      Vanilla Sky jesli nie pamietasz to znaczy ze nie ogladalas, bo to podobnie jak 7 uczuc jest barzdo szczegolny film.

      dzieki za komentarz podzrawiam

      Usuń
  2. My ostatnio oglądamy Disney+, bo Netflix schodzi na psy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Niektóre propozycje już widziałamale, niektóre do powtórki. Tylko, gdzie jest Wiedźmak? 😉
    Czy o kinie też będziesz pisał? Wybieram się na nowego Indianę Johnsa i No Hard Fillings.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Hard Feelings miało być*

      Usuń
    2. a co to jest wiedzmak? :D chodzi Ci o wiedzmina? jesli tak to to jest serial a nie film wiec go nie ma tutaj.

      o kinie raczej nie bede pisal bo musialbym stworzyc recenzje. a nie przepadam za ich pisaniem. wole krótkie opisy.

      tez bym sie wybral na indiana johnsa ale do konca nie jestem przekonany.

      Usuń
  4. Hej,
    Lubię kino, ale zgadzam się z Jotką, że Netflix schodzi na psy.
    Koterskiego uwielbiam, najbliżej mi do Dnia Świra. 7 uczuć oglądałam w kinie.
    Dziękuję za komentarz u mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koterski zaraz koło Smarzowskiego najlepszymi reżyserami w Polsce aktualnie

      Usuń
  5. Witaj ! Dziękuję za wizytę u mnie. Chętnie obejrzę "7 uczuć" i " Zbaw nas ode złego". Lubię polecajki i chętnie skorzystam. Lubię dobre kino. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcięto mnie od Netflix. Córka się wyprowadziła wraz ze swoim kontem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcięcie od Netflixa musi być straszne, polecam podjąć jakieś kroki do naprawy sytuacji..

      Usuń
  7. Mam Netflixa i zupełnie nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam żadnego z proponowanych przez Ciebie filmów.
    Ale obejrzałam zwiastun "Vanilla Sky" i chętnie go obejrzę :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego