Słowa leczą. Praca szkoli.

 


Zasadniczo dzisiaj mam dwie sprawy do omówienia. A jeśli się zrodzi jakaś kolejna myśl to tylko na plus.

Praca

Pisałem ostatnio o zarabianiu na blogu. Jest to jedna z możliwości, którą mam, ale są też inne opcje. Ogólnie interesuje mnie coś na pół etatu. Zatem mógłbym na rynku, gdzieś znaleźć swoje miejsce i iść do roboty - to ma ten minus, że mam słabe doświadczenie i dostałbym coś w stylu zamiatacza albo ochroniarza. Kolejny pomysł, jaki mi wpadł do głowy, to nauka naprawy komputerów. Mógłbym się ogłosić, że szukam zepsutego sprzętu i może w ten sposób zdobyłbym nowe umiejętności, co przełożyłoby się na speca od informatyki. Ostatnią rzeczą, o której myślałem, był serwis rowerów. Czyli ta sama kwestia, co z elektroniką tylko, że z dwoma kółkami.

Macie jakieś pomysły na pracę na pół etatu?

Dieta

W najbliższy poniedziałek zaczynam dietę bananową. Co to jest? Proces trwa trzy dni i codziennie je się trzy identyczne posiłki, a mianowicie banan i szklanka mleka. Myślę, że to ciekawy pomysł na takie odtrucie i powinienem jeden kilogram schudnąć. Na pewno Was poinformuje o wynikach tego eksperymentu.

Co u mnie?

U mnie w miarę dobrze. Jeśli chodzi o depresje, to znikła wraz z rozpogodzeniem się. Mam lekkie problemy w integracji społecznej. Denerwuje się bez powodu spotykając znajomych. To samo mi się dzieje, co działo się w galeriach zakupowych. Po prostu łapię lęki nie wiadomo skąd i po co... 

Już będzie szedł 3 tydzień, gdzie zasypiam i wstaje o regularnej porze. Nie mogę doczekać się, aż pochwalę się mojej lekarce o tym. 

Pracy jako takiej na razie nie szukam, ale skupiam się na planowaniu i podjęciu jakiś decyzji. Jest jeszcze taka możliwość, że opiekowałbym się emerytowanym sąsiadem, ale to nic pewnego.

Dziękuję Wam za dzisiejszą uwagę i pozdrawiam!

Komentarze

  1. Nie wiem, czy mądra ta dieta - za mało płynów w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o pracę, to próbuj. Jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam kiedyś diety ryżowej, zapomnij! a w ogóle z jakiego powodu ta twoja dieta?
    Myślałeś o pracy przez telefon?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy przez telefon? Call center? Pracowałem 1 rok w call center i próbówalem sił jako telemarketer ale to w ogole nie dla mnie bajjka.

      Usuń
    2. powód diety? chęć schudnięcia. kilka razy na rok podejmuje jakies dzialania.

      Usuń
    3. Trzydniowa dieta nie działa, polecam wizytę u dietetyka!
      jotka

      Usuń
    4. ja sam kce sprawdzic :)

      Usuń
    5. "Kcieć" to móc! :D No rozbawiłeś mnie tym kciejstwem. :))

      Usuń
  4. Zamiast mleka jedz SKYR. To rodzaj skandynawskiego jogurtu. Chudy i wysoko białkowy. Pij regularnie w ciągu dnia wodę. I myślę, że ta opieka nad sąsiadem nie byłaby zła. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że żadna praca nie hańbi, a w międzyczasie mógłbyś się szkolić w innych dziedzinach.

    Trzymam kciuki za dalsze dobre samopoczucie :).

    Dziwna trochę ta dieta ale 3 dniowa, to nie powinna zaszkodzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię to głównie dla doświadczenia. Mam nadzieje, że "przeczyści" mi się organizm.

      Usuń
  6. Naprawianie komputerów jest opłacalne.

    Nie jestem zwolenniczką mono-diet, ani mleka.

    Ja się denerwuję prawie za każdym razem na klientów u mnie w sklepie. Czasami przychodzą ludzie z takimi problemami egzystencjalnymi, że ręce opadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę coś co mnie nie będzie denerwować. No nic, mam dużo czasu mogę próbować. Będę informował na bierząco.

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o takiej diecie, ciekawe..

    OdpowiedzUsuń
  8. na dłuższy dystans ta dieta kompletnie nie ma sensu, ale jako trzydniowy detoks może być, i tylko jako detoks, bo jako redukcja tłuszczu już nie, tylko jak już wspomniał na forum ktoś, komu się nie chciało zalogować, ani nawet podpisać, to faktycznie naturalny jogurt będzie lepszy, kwestia jeszcze, jak tolerujesz laktozę...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze toleruje latkoze.

      ja zostane jednak na mleku, bo to mniej kalorii.

      tak glownie robie to jako detoks niz odchudzanie. a jesli uda sie odchudzic to super. moglbym 1 w miesiaciu taka diete robic.. zobaczymy juz jutro!

      Usuń
  9. Opieka nad emerytowanym sąsiadem mogła by być spoko. Musisz po prostu próbować...
    Nie mam przekonania do diet. Najlepsza metoda to zmienić nawyki żywieniowe.
    Kiedyś , po badaniach niektóre wyniki nie były dobre. Zawzięłam się i po wakacjach było mnie podobno o połowę mniej. I co z tego, potem przyszedł stres i efekt jojo, bo lubię jeść i jem, gdy mam problem, a nawet, gdy nad czymś bardzo się zastanawiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za opinie. Ja po diecie bananowej nie zrzuciłem ani grama...

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego