Zabawa w prace i rozwój. (non stop 12)

Trochę mnie nie było, ale powracam w świetnym stylu.

Ogólnie będą nadchodziły zmiany, o których jeszcze poinformuję.

Dieta

Po pierwsze dieta bananowa to kicz. Jadłem przez 3 dni tylko banany i mleko. Schudłem 3-4kg, a dwa dni później tyle samo przytyłem. Nie polecam!

Praca

Miałem dużo rozkmin na temat mojej sytuacji zawodowej. Od rękodzieła, po zarobki w sieci, przez prace zdalną lub na etacie. Jakie wnioski?

Będę oglądał się za pracą marzeń na pół etatu. Jedno CV wczoraj złożyłem do sklepu internetowego, który jest w miarę blisko mojego miejsca zamieszkania.

Jak nie praca to co? Rozwój!

O tak... Mam zamiar nie marnować czasu, ale go inwestować w różne rzeczy. Między innymi ten blog.

Poza tym zaczynam pisać książkę, którą nie wiem czy kiedykolwiek wydam, ale z pewnością ją napiszę.

Kolejna zmiana

Najprawdopodobniej będziecie widzieć mnie trochę częściej...

...Ale to zobaczymy jutro!

Na razie Was pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze!

Komentarze

  1. Książka? Ciekawy pomysł. O jakiej tematyce? Fantastyka, Sci-Fi, romans, powieść historyczna, obyczajowa, młodzieżowa, horror, kryminał, triller, biografia, czy literatura dziecięca? A może gatunek synkretyczny? Z pogranicza literatury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisze wiecej w natepnym poscie. bedzie to autobiograficzna powieść

      Usuń
  2. Pewnie już nie spojrzysz na banany?
    Jeśli czujesz, że książka to jest to, pisz koniecznie, nigdy nie wiadomo...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. przy diecie odtłuszczającej cukry proste /np. banan/ są wykluczone... jedyny wyjątek /a wręcz obowiązek/ to nieduża porcja tuż po sesji treningowej lub jakiejś innej intensywnej aktywności fizycznej...
    ale jak pamiętam, to chodziło tylko o detoks, a nie o odtłuszczenie?... pytanie dodatkowe: skąd się wzięły te 3-4 kilo dwa dni później?... chyba nie z powietrza?...
    moim, jak zwykle niezwykle skromnym zdaniem to nie ta dieta jest do bani, tylko cała Twoja strategia dietetyczna jest do bani...
    to trochę tak, jak leczyć się z narkomanii (np. alkoholizmu) trzydniowym niebraniem... a po tych trzech dniach grzejemy dalej, przecież już się wyleczyliśmy...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mowie czy to madre czy glupie. musialem samemu to przetestowac i teraz wiem jak to dziala.

      natomiast dieta ktora stosowalem - wykluczenie weglowodanow i cukrow przyniosla mi bardzo dobre rezultaty. w 2 miesiace schudlem 8kg. a potem 2kg przytyłem i dalej trzymam tę wagę.

      więc... w sierpniu planuje diete nisko weglowodanowa na miesiac lub dwa.

      in touch

      Usuń
  4. Wywołałeś tą dietą efekt jojo. Nie polecam Ci żadnych tego typu mono-diet ani głodówek, ani obcinania kalorii więcej niż należy. To wszystko jest kiczem, po którym organizm ledwo dochodzi do siebie i nabiera jeszcze więcej masy tłuszczowej. PKanalia wyżej też rozsądnie napisał.
    Tylko racjonalna i zbilansowana dieta ma sens w zastosowaniu, ale to jest na całe życie, a nie tylko na jakiś czas.
    Książka to fajna sprawa i mega satysfakcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie pkanalia mial racje. nie mowie ze nie.. a ja sie powoli ucze. :)

      o ksiazce napisze jutro

      Usuń
  5. Prawdopodobnie nie schudłeś, tylko opróżniłeś kichy, a potem zacząłeś normalnie jeść i znowu się wypchały :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego