Stare w 2022, nowe 2023. Zmiany i stałe.


Witam Cię serdecznie w moim pierwszym wpisie z datą 2023.

Ogólnie chciałem napisać po krótce, co u mnie słychać oraz dać zapowiedź tego, co się na blogu będzie działo.

Przeszedłem 2022

Ten rok był szczególny. Wyszedłem z nałogu i zacząłem normalnie żyć. Jestem dumny z tego jak moja mama. 

System zadaniowy działa. Czyli obieram cel - pracę, rozwój i w zamian za harówę nagradzam się partią w grę komputerową. W ten sposób doszedłem do realizacji 6 zadań dziennie. Od pomocy mamy w zakładzie krawieckim, przez naukę angielskiego i rysunku. Na święta grałem kolędy, których nauczyłem się na harmonijce ustnej.

Nie zaliczyłem jednej rzeczy w ubiegłym roku. Mam nadzieje, że na wiosnę zaliczę. Mianowicie impreza na mieście.

Zapowiedzi

Napisałem moje pierwsze opowiadanie. Na razie czytała je jedna osoba oprócz mnie. Podejrzewam, że max do tygodnia czasu znajdzie się na blogu w całości.

Druga rzecz to "Listy do Boga". Nowa Biblia. Listy do Ciebie. Boskie listy. Nazywajmy to, jak chcemy. Dwa tego typu teksty napisałem i opublikuje je na przestrzeni stycznia i lutego. W planach jest tworzenie takich treści raz do roku, więc to coś naprawdę specjalnego ode mnie. Nie ważne, czy jesteś katolikiem, ateistą czy satanistą. Odnajdziesz ducha w tym, co piszę.

Książki, filmy, gry

Na blogu będą też pojawiać się regularnie opisy i recenzje, ale tylko tych dobrych rzeczy. Nie widzę sensu, żeby rozczulać się nad czymś, co jest po prostu kiepskie.

Na dziś

Ktoś mnie spytał, jakie mam marzenia na tę chwilę. Po dłuższym zastanowieniu się stwierdziłem, że chciałbym spotkać przyjaciół (najlepiej realnych) z którymi łączyłoby mnie coś więcej niż używki.

To tyle. Wrzucam post na bloga. Odwiedzę kilka innych blogów. Potem partia w grę. Serial i spać.

Najlepszego 2023!

ps. zdjęcie do posta losowe. wybrałem, bo było ciekawe.

Komentarze

  1. Brawo, twoja strategia działa, a nowych tekstów jestem bardzo ciekawa!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak coś zaczęło u mnie działać w życiu. cud! jak Boga kocham...

      Usuń
  2. Klik dobry:)
    Życzę zatem spotkania wymarzonych przyjaciół.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie, może z komentującymi się zaprzyjaźnie? :D

      Usuń
  3. Ciekawość popchnęła mnie do wpisu "o mnie". Lubię powieści Orwell'a, przeczytałam też jedną książkę Crowley'a, ogólnie poznałam kiedyś dwóch członków Thelemy, więc temat nie jest mi całkiem obcy.

    Gratulacje z powodu pokonania nałogu. Widzę, że miałeś owocny rok, bardzo rozwojowy.

    Temat Listów brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie spotkać osobe o takich zainteresowaniach, bo dużo ludzi nie wie kto to Orwell, a o Crowleyu nie wspominając.

      Dziękuje, że mnie odwiedziłaś. Listy do Boga beda pod koniec miesiaca chyba.

      pozdrawiam

      Usuń
  4. Ciekawie się w nowym roku zapowiadasz....:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego