Dwa główne tematy dotyczą "Wiary i uzależnień" oraz opisu snu - zupełnie obiektywnie (+ŻYCZENIA2021)

 


Dedykuję ten wpis wszystkim tym, którzy w sylwestrową noc siedzą sami. Piszę do Ciebie, żeby zauważył moją obecność, bo ja potrzebuje Ciebie. Wspominam te wspólne melanże. Jazdę bez trzymanki. Trzy dni imprezy - wybite korki w mózgu itd.

Przygotowałem do tego wpisu dwie myśli, które na twitterze zanotowałem. Może wejdzie to w nawyk - cytowanie własnych myśli, które zastygnęły w pewnym czasie. (przeszłość)


Wiara

W tym wypadku założenie, że istnieje Siła Wyższa jest pomysłem praktycznym. Nasza wola (jako alkoholika - nie ja!) jest za słaba, żeby wyjść z nałogu. Dlatego musimy uwierzyć, że jest coś ponad nami i wtedy będziemy automatycznie mieli siłę.

Dla mnie Wiara też była czymś praktycznym. Stwierdziłem, że wolę żyć w świecie ze Stwórcą niż takim bez niego.

Ten temat też mnie dotyczy, temat uzależnień, ale na razie nie chcę się w to zagłębiać.


Sen

Jak uciekałem ze szkoły, złapała mnie nauczycielka za rękę na schodach. Udałem, że upadam i dzięki temu się od niej uwolniłem.

Później uciekałem z jakimś kolegą przez czyiś działkę i dom. I mówię do niego tak: "tylko żeby nie było psów ani niedźwiedzi" - nie wiem czemu, ale strach przed niedźwiedziami był dla mnie w pełni zrozumiały.

To teraz piosenka w temacie:


Życzenia na rok 2021!


Życzę Ci przyjaźni. Życzę Ci wartości. Życzę Ci nieskończonej drogi rozwoju duchowego i osobistego.

Blog w przyszłym roku


Udało mi się pobić własny rekord. Napisałem 6 postów w przeciągu miesiąca. Na pewno dużo przyczyniło się do tego moje rzucanie nałogu, o którym będę musiał wcześniej czy później napisać. Stety niestety.

Przeszedłem Fallout 4


Rozgrywka zajęła mi około 40 godzin - bez dodatków. Wspaniała gierka, pełna przygód, ciągłego strzelania, handlu i rozmów z NPC. Nie będę pisał żadnej recenzji większej. Dla mnie ocena 8/10 to dość uczciwa rzecz. Chyba bardziej mi się podobało niż "3". Może tak samo jako "New Vegas"?

Na koniec


Napisz proszę komentarz - może tak będziemy mogli się poznać. =)


Komentarze

  1. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Wszystkiego, co najlepsze. I pozdrawiam po porannym spacerze :) Z maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie również życzę, aby marzenia, które skrywasz na dnie Twojego serca, doczekały się spełnienia. Przesyłam Ci również garść nadziei i wiary, aby dały Ci one siłę do pokonywania trudności, jakie pojawiają się w codziennym życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje za wylewne życzenia. =)

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Nota biograficzna na mój temat - cała prawda