Krótkie rozterki filozoficzne oraz natchnienie dla Ciebie moim magicznym zaklęciem... (kod -344-)



Do napisania tego tekstu przyczynia się myśl, którą miałem dwa dni temu. Poniżej mój tweet:


Myślałem, że temat mojego wpisu poświęcę właśnie tej sprawie: Wszystko jest jednością. Wszystko jest różne, ale pochodzi z tego samego źródła. A tym źródłem jesteśmy My, czyli nasz umysł, mózg - cały wszechświat. 

Zacytuje Crowleya: "Każdy mężczyzna i kobieta jest gwiazdą"

Aliester Crowley miał duży wpływ na moje zainteresowania ezoteryką. Wypalił na mnie piętno magiczne, które nigdy ode mnie nie odejdzie. Mianowicie...

Pisanie posta na blogu, jest czymś takim jak tworzeniem zaklęcia. Wypowiadam zaklęcie - pisząc znaki w odpowiedniej kolejności. I potem ma to swoje skutki w Twoim umyślę.

Zacząłem z grubej rury

Osobiście...

Prywatnie jest u mnie w zasadzie całkiem dobrze. Wychodzę z nałogu. Ten kto ma wiedzieć wie. Kiedyś o tym publicznie powiem, jak minie trochę czasu. Muszę zaleczyć rany.

Chciałbym pozdrowić Sławka. Mam nadzieje kolego, że to czytasz. =)


Będę grał w grę, Tomb Raider!

Przeszedłem wyśmienitą giere pod tym tytułem z 2013 roku. Naprawdę dobrze się bawiłem. Zajęło mi to miesiąc - 45 minut dziennie.

Myślałem, że obejrzę sobie film Tomb Raider i tak też zrobiłem - ale okazało się to porażką. Beznadziejna produkcja. Widać, że tylko dla kasy bez lepszych pomysłów.

Jedność i złożoność naszego życia

Wedle moich rozważań - jak patrzymy na nasze życie i analizujemy, to jak spędzamy każdy dzień. Dzieli się on na różne zajęcia. Jedna sprawa - to że wszystkie przez nas robione czynności posiadają ten sam pierwiastek. Druga sprawa - jeżeli zmienimy jedną rzecz w naszym układzie dnia, to tak naprawdę zmieniamy całość.

Siła woli - tworzenie świata

Idziemy spacerem w galerii handlowej. Przed nami rozwidlenie na dwa kierunki - lewo i prawo. Zazwyczaj bezczynnie wybieramy z zerowym namysłem kierunek. (bo akurat tam jest ten sklep) A co jeśli nasz wybór ma o wiele większe znaczenie? Być może idąc w lewo ktoś na okradnie, a idąc w prawo spotkamy naszego przyjaciela?

Teza polega na tym: Co jeżeli każdy akt woli tworzy rzeczywistość na nowo...?

Akty blogowe - moje rozmyślania o blogu

Chciałbym coraz częściej prezentować tutaj takie rzeczy, jakie dzisiaj starałem się opisać. Muszę przyznać, że się trochę boję, prezentować wewnętrzne głęboki myśli. Ale nie boję się ich ze względu na wstyd czy coś innego. Martwię się, że jak się podzielę mądrymi rzeczami, to zaraz zabraknie mi słów. Martwię się, że mam limit słów do powiedzenia.

Na koniec - muzyka, której słucham do relaksu i braku myślenia



A Ty co myślisz o tym całym "popapranym życiu"? Czy jedna rzecz oddziałowuję na całość? A może wszystko jest proste, tylko ludzie tacy jak ja utrudniają sobie myślenie?

Komentarze

  1. Myślę, że wszystko jest ze sobą połączone, może nie dosłownie, ale na pewno energetycznie. Jeden gest ma wpływa na kolejne. Jedna decyzja wpływa na kolejne następujące po niej. Jakiś czyn wobec drugiego człowieka wyzwala określone skutki, o których możemy nie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nawet powiedział, że decyzja ma wpływ także na przeszłość. Bo jeśli planujemy jakieś działanie, to w naszej świadomości już zmienia się świat. Myśląc o tym co zrobimy za 2 dni, ma to wpływ co zrobimy dzisiaj.

      Usuń
  2. Czasami myślę, że każdy człowiek jest wymysłem, może istnieje coś takiego jak solipsyzm i jesteśmy tylko osobami, które są częścią symulacji. Ciekawy post. Lubię twój blog. Będę tu wchodzić częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy człowiek jest wymysłem, dlatego bo każdy człowiek ma świadomość czym jest życie. I to on wymyśla w pewnym sensie to życie...

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Nota biograficzna na mój temat - cała prawda