Szczere życzenia dla Ciebie plus minus -> Kooperacja między słowna <-

 


Zawsze na końcu wybieram obrazek, ale dziś wybrałem go jako pierwszy. Jakie to ma znaczenie? Myślę, że spore, ponieważ ma to wpływ na kolejne pomysły z mojej głowy...

Zacytujmy mnie:

To taka zabawa trochę wewnętrzna, a trochę zewnętrzna. Głowiłem się nad muzyką w naszym życiu - w moim. Takie wnioski jak powyżej z tego wyciągnąłem.

Aha. No i dzisiejszy post ma ze sobą taką bluesową składankę:


Życzenia

Chciałbym Tobie jak i innym czytelnikom życzyć wszystkiego wspaniałego. Nie będę życzył Wam dużo pieniędzy - jak to często ludzie myślą. Wysyłam w Waszą stronę mnóstwo życiowej energii, dzięki której dostarczycie sobie przeżyć, o jakich marzycie. (...)


Prezenty

Może ktoś się pochwali co dostał pod choinkę? Liczą się tylko inspirujące rzeczy. Ja dostałem 3 książki. W tym 2 po angielsku - Shakespear'a jedno dzieło mam.

Oprócz tego plakat Monty Pythona - Ministry of silly walks. Polowałem na niego już wiele lat... (po lewej)

I coś tam jeszcze...





Energia i zapał twórczy

Miałem pewne rozmyślania na temat prowadzenia bloga. Raczej pesymistyczne. Zacząłem się obawiać, że nie jestem szczery? Że inną osobą jestem na co dzień, a inną osobą staje się tutaj. Właściwie mogę temu zaprzeczyć, ale i tak forma komunikacji blogowej tworzy trochę inne Światy.

Muszę połączyć bardzo blisko "bycie sobą" z prowadzeniem witryny internetowej na swój i nie swój temat.

Wyrażam się jasno. Już od dawna mam pokorę, że mogę pisać dla 1 osoby, jak i dla 100 osób. Nauczyłem się sporo w te parę lat, ale o tym nie dzisiaj jest piosenka...

Dziękuje, że jesteście...

W głębi duszy mam nadzieje - nie że blog będzie popularny, nie że zarobię na nim pieniądze. Liczę, że może poznam fascynujących ludzi i potworzą się jakieś przyjaźnie - środowisko. Spotkania na żywo. Nie wiem! Kobietę może znajdę? xD

Jeszcze raz, od Serca - Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Yorku!

Komentarze

  1. Szczęśliwego Nowego Roku pełnego zdrowia, szczęścia, miłości oraz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrego 2021 roku, dużo nowych inspiracji i spokoju ducha ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi się chyba przyda. Dziękuje pozdrawiam =)

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam pierwszego stycznia 2021 go roku, po porannym spacerze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Nota biograficzna na mój temat - cała prawda