Wycieczka do Paszkówki (3x5)


Dzisiaj piszę w formie fotoreportażu, bo zauważyłem takie coś na innych blogach, więc czas przyszedł dla mnie.

Byliśmy wczoraj w miejscowości Paszkówka za Skawiną, niedaleko Krakowa. Łowiliśmy ryby, grillowaliśmy, ogólnie było całkiem sympatycznie.

Oto zdjęcia bez większego komentarza:










Niestety nie udało się kąpać, bo to jedynie staw przeznaczony do łowienia rybek.

Koło tego miejsca gdzie byliśmy, znajdowało się boisko piłkarskie i tam była ściana, na której pomalowano graffiti. Oto zdjęcia stamtąd:















No i to by było na tyle dzisiaj. Pozdrowionka =)


Komentarze

  1. Relaks nad wodą- super! Nawet jeśli nie było możliwości kąpieli to na pewno zrobiliście sobie piknik przy okazji łowienia ryb. ( widziałam ładna altankę) Mnie samo patrzenie na wodę uspokaja i wycisza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Altanka była ładna, ale w środku już nie taka fajna. Tak był piknik :). Dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  2. Wszystko pięknie, tylko to mordowanie ryb...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepsze mordowanie ryb niż świń.

      zresztą ja się tylko przyglądałem zbrodni, bo sam nie łowie

      Usuń
  3. Relaks nad wodą w ciepły dzień, to super sprawa. wolę zorganizowane graffiti, niż byle mazaje, dobrze że zrobiłeś fotki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. pusto bylo. przyjaciele zlowili w caly dzien 1 mala rybke... ale zlota! (po czesci)

      Usuń
  5. Super wypad !
    A Grafitii uwielbiam za kreatywność i wykonanie 😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały relaks jaki znam i lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego