Życie się kręci i moje kwiaty. (wAs111)

Dzisiaj pora na życiówke, czyli co ciekawego u mnie słychać?

Nadchodzą powoli różne zmiany. Wszystko mnie zaskakuje. Nie wierzyłem, że coś się stanie, a jednak. 

Wspomnienie narko-życia

Będąc uzależniony od dragów, żyłem od melanżu do melanżu. Pragnąłem czegoś innego, ale nie potrafiłem pojąć, jak do tego dotrzeć. Dopiero po roku trzeźwości okazało się, że można żyć w inny sposób, bez używek i być w miarę szczęśliwy. Czasem brakuje mi tego tempa życia, ale chyba przede wszystkim tęsknie za przyjaciółmi, których wtedy miałem. To było coś...

Kwiatki

Dzisiaj mam dla Was moją kolekcję kwiatków doniczkowych. Już parę lat je zdobywam, chociaż jest ich tylko cztery. Delektuje się tą chwilą, gdy raz na rok wybieram nową pięknotkę. Każdy z nich ma swoją historie i dbam o nie jak potrafię. Oto one:

Dracena


Fiqus Bonsai

Grubosz

Monstera

To by było na tyle.

Co jeszcze? Nowa fala...

Muszę się do tego przyznać, czy tego chcę czy nie. Aktywowałem mój drugi blog - blog na temat marketingu. Ma to związek z szukaniem pracy. Będę próbował swoich sił jako freelancer w tej dziedzinie. Zaczynam od prowadzenia strony, gdzie utworzę wartościowe artykuły na tematy branżowe. Następnie chce szukać małych zleceń, żeby zacząć zarabiać w domu na własnych warunkach. Co Wy na to?

Zdrowie

Byłem u pani doktor wczoraj i okazało się, że w badaniach krwi jest coś nie tak. Trochę zawyżone albo zaniżone wskaźniki białych krwinek. Idę jutro do lekarza rodzinnego z tą sprawą i trochę się denerwuję.

Na końcu...

Wasze blogi przejrzę jutro, ponieważ dzisiaj już nie mam siły. Pozdrawiam Wszystkich Czytelników bardzo serdecznie! Jeszcze zjemy razem tę beczkę śledzi...

Komentarze

  1. Doskonale rozumiem tęsknotę za starymi przyjaciółmi i tempem życia – życia, które było bardziej spontaniczne niż teraz. Teraz nawet na blogu wspominałam tamte czasy i że one nie wrócą, bo tamci ludzie mocno się zmienili.

    Mam tyle roślin ile tylko zmieści się w mieszkaniu. :)

    Pasuje mi do Ciebie freelancer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodajesz mi otuchy =)

      Na razie jestem na etapie poczatkowych nowego bloga oraz przegladam darmowe kursy w dziedzinie reklam i roznych takich.

      Powoli

      Usuń
    2. Teksty reklamowe chyba sypią mi się z rękawa, ale też pomyślałam o jakimś kursie, by wypaść jeszcze lepiej. Na razie szef zadowolony, to najważniejsze.

      Usuń
    3. @Jael...
      gdy jest się uzależnionym nie ma czegoś takiego jak spontaniczność, automaty nie działają spontanicznie, już z samej ich definicji...
      p.jzns :)

      Usuń
  2. Cokolwiek postanowisz w sprawie pracy, będzie dobre, jeśli przyniesie spodziewane rezultaty. Życzę Ci tego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tempo życia można nakręcić i bez dragów czy innych używek.
    Kwiatki pięknie rosną, a Ty się trzymaj, oby wyniki nie zdołowały cię za bardzo.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajda sie problemy i wyzwania. Bede silny

      Usuń
  4. Porzuciłeś dawne życie i brakuje Ci dawnego towarzystwa. Życie nie lubi próżni - coś odchodzi, coś przychodzi... Ładne rośliny. Ja od paru lat mam monsterę, zajmuje sporo miejsca, a jej 10 nowy liść jest sporo większy od pozostałych.
    Próbuj, działaj, ważne, że coś robisz. Jak będzie to dla Ciebie to wypali!
    Życzę Ci zdrowia i żeby ten rodzinny Cię uspokoił ( to było dziś?)
    Pozdrawiam. U mnie właśnie przeszła nawałnica, "biało " się zrobiło od tego deszczu. Na szczęście nie widzę szkód, choć w miasteczku sporo drzew złamanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak teraz bylem u lekarza, skierowal mnie na rentgen i czekam na wyniki

      dziekuje za milty komentarz

      Usuń
  5. Tęsknisz za przyjaciółmi... Pytanie tylko czy byś ich lubił gdyby nie byli tak jak Ty uzależnieni...
    Z tego co piszesz jesteś teraz nowym człowiekiem więc pora na nowych znajomych, przyjaciół :).

    Twoje kwiaty super się prezentują :).
    Dlaczego kupujesz tylko jeden w roku?

    Trzymam kciuki za pomysł na pracę i życzę Ci dużo zdrowia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem minimalistą jeśli chodzi o zakupy, wiec rzadko sobie coś kupuje. zwykle tylko najwaznijsze rzeczy. a kwiaty raz do roku sa najwazniejsze.

      gdyby byli trzezwi to bym sie z nimi zadawal. a tak to zadaje sie ale znacznie mniej intensywnei.

      dziekuj za komentarz

      Usuń
    2. Gdy my się zmieniamy to pojawiają się nowe osoby w naszym życiu...

      Usuń
    3. tez mam mocno takie wrazenie

      Usuń
  6. czy będąc w cugu ma się przyjaciół?...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich samych przegrancow jak Ty (ja) sam....

      Usuń

Prześlij komentarz

Błagam zniszcz mnie lub dodaj mi miłości.

Popularne posty z tego bloga

Moje zmartwienia i wątpliwości. (wersja 3x1)

Nadzieja matką wiary...

Pierwsza kaligrafia pisma automatycznego