Najlepsze gry w jakie grałem w 2022 roku (opisy, recenzje)
Witajcie moi mili. Postanowiłem zrobić zestawienie najlepszych gier, które w większości przeszedłem i które dały mi mnóstwo radości w 2022 roku.
Jestem graczem, taka jest prawda i myślę, że to lepsze niż bycie narkusem.
Od razu zaznaczę - nie jest to ranking najlepszych produkcji w 2022! Jest to zestawienie tytułów, na które trafiłem.
Nie ma co przedłużać. Nie układam top10. Każdą grę będę traktował tu indywidualnie, a na koniec zdradzę moje 2 ulubione - jedną single player, a druga multiplayer. Zapraszam!
Zacznę od dwóch gier, których nie będę opisywał, bo już na blogu było o nich napisane. Wystarczy kliknąć w nazwę, żeby zobaczyć recenzje.
1. Greedfall - coś wiedźmino podobne ale w oryginalnym stylu.
2. Relicta - gra logiczna fpp podobna do portala.
Najlepsza strategia - Aven Colony
Grałem w kilka gier z tego gatunku. Cywilizacji nie liczę, bo ją zacząłem w 2021. Tropico 4 było fajne, ale nie dały mi tyle radości co ta giera.
Powyżej faktyczny screen z gry. Wcielamy się w role osadników na nowej ekscytującej, lecz czasem niebezpiecznej planecie. Musimy trzymać kontrole nad rozwojem, zapewniając surowce takie jak energia oraz żywność i wodę dla mieszkańców. Ważnym składnikiem jest zadowolenie społeczeństwa. Im wyższe, tym nasza kolonia może być większa i mieć większy stopień rozwoju. Na przeszkodzie mogą stać złe warunki klimatyczne, potwory lub zaraza. Potrzebne będą budynki policyjne, działka obronne oraz szpitale. Planeta oprócz zwykłego ziemskiego jedzenia posiada zróżnicowane rośliny. Z nich można tworzyć żywność lub lekarstwa czy suplementy diety - które wspomagają zadowolenie mieszkańców.
Jak lubisz strategie typu budowanie miasta to sprawdź Aven Colony.
A Plague Tale: Innocence
Moje 3 najlepsze indyki (indie games)
Void Bastards
Strzelanka rogue like w oprawie graficznej jak po LSD. Na początku bardzo trudna i ginie się co chwilę. Zmieniłem na niski poziom trudności no i dalej ginąłem, ale na szczęście po śmierci zostają wszystkie ulepszenia jakie zdobędziemy i przedmioty na start, na które zapracowaliśmy. Prowadzimy statek kosmiczny i lądujemy w różnych miejscach. Niektóre są groźne, inne trochę mniej, a na niektórych są tylko maszyny do kupowania przedmiotów.
Tales of the Neon Sea
Niech Was nie zwodzą te oczojebne kolory. Zanim odpaliłem gierę, myślałem, że to będzie kicz. Jak dużo się pomyliłem. Jest to przygodówka z interesującą fabułą oraz zagadkami logicznymi. Naprawdę mnie to wciągnęło na jakiś czas. Ukończyłem całą grę, tylko raz czy dwa korzystając z poradników. Myślę, że to dobry wynik, bo chyba nikt nie lubi grać i czytać cały czas solucje.
Iratus: Lord of the dead
Najlepsze z Najlepszych
Poniżej opiszę 2 gry, która zrobiły na mnie największe wrażenie w roku 2022. Zacznę od produkcji z kobietą w roli głównej. Panie przodem...
Life is strange
Broken Ranks
Broken Ranks to największa zajawka na grę, jaka mnie spotkała w tym roku i jakiej nie było od wielu lat w moim życiu.
Pisałem niedawno o moich problemach ze snem. Dzięki Broken Ranks chcę budzić się wcześniej, żeby pograć dłużej. Jeśli to ma skrócić mój sen z 14 godzin na 10 godzin, to warto spędzić te 2 godziny na granie.
Broken Ranks to produkcja polska!!! Warto jeszcze dodać, że gra ma duży nacisk na kooperacje i stosunkowo łatwo nawiązuje się kontakt z innymi graczami
Podsumowanie
Na dzisiaj to tyle. Myślę, że się postarałem. Podoba Ci się któraś z gier, a może w nią grałeś? Skomentuj proszę tylko nie hejtuj zbyt mocno.
Niedługo nowości na blogu, ale to napiszę w nowym roku.
pozdrawiam Was - K137
Zazdroszczę pasji i umiejętności "grania". Mam trochę za mało czasu by zająć się czym innym po za pasjansem.
OdpowiedzUsuńMożna sobie znalezc jakas gre w ktorej 15 minut dziennie wystarczy...
Usuńja tez sie ciesze ze mam taka pasje, bo to mnie motywuje do pracy
Trzeba przyznać, że teraz gry maja niesamowitą grafikę, ja nie grywam, ale syn tak, a mąż się przymierza, dla odstresowania:-)
OdpowiedzUsuńjotka